Na socijalnoj mreži Footgoll moguće je kreirati profil, postaviti fotografije i videosnimke do 30 sekundi, dijeliti sadržaje sa drugih drustvenih mreža te se povezati sa globalnom fudbalskom zajednicom
Programeri i menadžeri iz Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske kroz zajednički međunarodni tim kreirali su internacionalnu fudbalsku mrežu Footgoll, prenosi Anadolu Agency (AA).
Footgoll (https://footgoll.com) je nešto novo u svijetu fudbala i kreiran je, kako je rekao projektni menadžer Dino Hajrić, “za sve ljude koji imaju strast i ljubav za najvažniju sporednu stvar na svijetu. Može ga koristiti bilo ko: igrači, menadžeri, treneri, agenti, skauti, navijači, sudije, klubovi, organizacije kao i ljudi ciji je posao u vezi sa fudbalom.”
Footgoll je, smatra on, sinergija najboljih stvari sa Facebooka, Twitera i Youtubea, sa dizajnom prilagođenim ljubiteljima nogometa.
Prema riječima Hajrića, projektnog menadžera, širi tim stručnjaka koji uključuje idejne tvorce, manadžere, dizajnere, programere i testere na projektu radi oko godinu dana.
“Cilj je okupiti ljude iz svijeta fudbala na jednom mjestu,” ističe Hajrić i dodaje:
“Važno je bilo napraviti takav koncept da se mogu uključiti navijači, gledaoci, treneri, klubovi i svjetske zvijezde poput Messija, Ronalda, Ibrahimovića, Džeke i drugih. Vjerujem da ćemo u tome uspjeti jer su već u testnoj fazi svi komentari bili jako pozitivni. Možemo slobodno reći da je projekat svjetski, a na njemu su radili experti iz BiH i regije.”
Na socijalnoj mreži Footgoll moguće je kreirati profil, postaviti fotografije i videa do 30 sekundi, dijeliti sadržaje sa drugih društvenih mreža te se povezati sa globalnom fudbalskom zajednicom. Footgoll nastoji ponuditi jednostavan pristup skautima i menadžerima da identifikuju fudbalske talente širom svijeta. Igrači ga također mogu koristiti da pokažu svoju tehniku na globalnom nivou, a ne samo u svojoj lokalnoj zajednici.