Trogodišnji ugovor o saradnji: Coca-Cola u BiH i Sarajevo Film Festival proslavljaju dvadesetu godišnjicu partnerstva 

- Advertisement -

Dva značajna jubileja, četrdesetu godišnjicu poslovanja u Bosni i Hercegovini i dvadesetu godišnjice partnerstva s najznačajnijom kulturnom manifestacijom u našoj zemlji, Coca-Cola HBC B-H Sarajevo i Sarajevo Film Festival obilježili su potpisivanjem novog trogodišnjeg ugovora o partnerstvu.

U prisustvu zaposlenika obje kompanije te predstavnika medija, ugovor su u prostorijama kina Meeting Point potpisali Maria Anargyrou-Nikolić, generalna direktorica Coca-Cole HBC B-H Sarajevo, i Mirsad Purivatra, direktor Sarajevo Film Festivala.

“Najbolji način da proslavimo četrdesetogodišnjicu Coca-Cole u Bosni i Hercegovini i dvadesetogodišnjicu ovog sjajnog partnerstva sa Sarajevo Film Festivalom je upravo da nastavimo kao što smo do sada radili. Ovaj projekt je veoma važan za bosanskohercegovačku zajednicu a time i Coca-Colu. Partnerstvo sa Sarajevo Film Festivalom nam daje priliku da doprinesemo kvalitetu života i dobrobiti naše zajednice, da pomognemo filmsku scenu – posebno  mlade filmske autore – i promoviramo Sarajevo i Bosnu i Hercegovinu kao važan filmski festivalski centar i neizostavnu destinaciju svake godine u augustu“, izjavila je Maria –Nikolić te se osvrnula na dosadašnju saradnju i uspjeh Festivala.

PROČITAJTE JOŠ:  Sarajevo je stalo na minutu: Građani uz zvuk sirene odali počast ubijenim u genocidu u Srebrenici

„Veoma smo ponosni na dvadeset godina kontinuiranog partnerstva, kao i na postignuća i uspjehe Festivala, na koje gledamo kao na vlastite. Zadovoljstvo nam je što će Coca-Cola, zahvaljujući svom jedinstvenom napitku i svemu što činimo, i  dalje kreirati posebne trenutke Sarajevo Film Festivala, istakla je ovim prilikom.

Mirsad Purivatra, direktor Sarajevo Film Festivala, uputio je čestitke zaposlenicima Coca-Cole povodom četrdesete godišnjice poslovanja Coca-Cole u Bosni  i Hercegoivni te izrazio zadovoljstvo i  zajedničkim  jubilejom koji proslavljaju kao nastavkom partnerstva.

PROČITAJTE JOŠ:  Kina: Najmanje 16 osoba poginulo u požaru u tržnom centru

„Za nas posebno zadovoljstvo predstavlja činjenica da je Coca-Cola uz Sarajevo Film Festival od njegovih početaka. U protekle dvije decenije koliko traje naša saradnja, Sarajevo Film Festival je postepeno izgrađivao svoj brend koji je danas prepoznat, ne samo lokalno i regionalno, već i internacionalno“, izjavio je Purivatra te naglasio značaj ovog partnerstva za Sarajevo Film Festival

„Sasvim je sigurno da danas ne bismo bili tu gdje jesmo da nije bilo podrške i proaktivnog pristupa kompanije Coca-Cola, koja je ujedno bila i najbolji putokaz drugim kompanijama da se pridruže porodici partnera Sarajevo Film Festivala. Nadamo se da će naša saradnja i u budućnosti biti jednako uspješna kao i u proteklih dvadeset godina“, zaključio je direktor Sarajevo Film Festivala.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Stiže serija inspirisana čuvenim hororom Stephena Kinga

Najavljena je nova serija inspirisana čuvenim hororom To (It). Bill...

Legendarni Mima Šiš iz kultne Audicije imao moždani udar

Glumac Jasmin Geljo, iz legendarne predstave Audicija pretrpio je...

Dokumentarni film “Žena hrabrost”: Borba za goli život u braku

Od 18. aprila u program Federalne televizije vraća se...

Turska serija po istinitoj prici “Zlatni kavez”

TV Nova svojim gledateljima od ponedjeljka, 22. januara donosi...

Nastavljen bizaran trend: Umro Džeki Čen?

​Džeki Čen, poznati hongkonški režiser, glumac i borilački majstor,...