Levi’s Curve ID: Bitan je oblik, a ne veličina

- Advertisement -

Event za medije i kupce u povodu predstavljanja novih modela svjetski poznate Levis® Curve ID linije ženskih farmerki održan je danas u Levis® storeu na Gajevom trgu u Sarajevu. Tim eventom započela je i akcija PROBAJ! kojom se pruža mogućnost individualnog mjerenja u Levi’s® store-vima diljem zemlje kako bi svakom kupcu pomogli pronaći savršene farmerke prema individualnoj građi tijela te njegovim modnim afinitetima. Levi’s® Curve ID linija koristi revolucionarni sistem koji naglasak stavlja na oblik ženskog tijela, a ne na veličinu hlača. Noviteti u proljetnoj kolekciji 2011. se odnose na “ dubinu ” farmerica i pripijenost nogavica.

Kako bi kupcima približili nove Levi’s® Curve ID modele mjerenju su pristupile Indira Kučuk Sorguč, Alma Ferović i Lajla Torak te isprobale farmerke koje pristaju upravo njihovim oblinama.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Stigla je Keune revolucija u njezi obojene kose

Svjetski kozmetički brend za profesionalnu njegu kose Keune Haircosmetics...

Jedna od najljepših glumica preminula u 32. godini

Poznata indijska glumica i manekenka Poonam Pandey preminula je...

Ljekovita svojstva nevena

Neven je biljka koja pripada porodici tratinčica, a koristi...