Globalna komunikacijska konsultantska kuća Grayling je dobila nagradu ‘Agencija godine’ na dodjeli Europskih nagrada za izvrsnost 2011 u Amsterdamu
Globalna komunikacijska kuća Grayling je trijumfovala na petoj godišnjoj Europskoj nagradi za izvrsnost (European Excellence Award) koja je održana u Amsterdamu, osvojivši nagradu za „Agenciju godine“ i nagrade u još dvije kategorije – Sport i Lifestyle za Cuprinol kampanju za AkzoNobel u realizaciji Grayling UK i u kategoriji Digitalnih komunikacija Grayling Švedska je osvojio nagradu za ATM operatora, Konstanten za podršku kampanji Ružičasta vrpca Švedske udruge za borbu protiv raka.
Europska nagrada za izvrsnost nagradjuje izvanredne uspjehe u komunikacijskom i PR sektoru na medjunarodnom nivou. Nakon što su svi prijedlozi pažljivo ocijenjeni, stručni žiri sastavljen od 34 visoko priznata profesionalca iz svih komunikacijskih i PR sektora, agenciji Grayling je dodijelio nagradu „Agencija godine“ za sveukupne uspjehe u 2011 godini širom Europe.
Nakon dodjele nagrada, Michael Murphy, globalni izvršni direktor kompanije je rekao: „Oduševljen sam našim uspjehom na dodjeli nagrada za Europsku izvrsnost ove godine. Zasluga ide svim Grayling timovima i našim fantastičnim klijentima, bez kojih ove nagrade ne bi bile moguće. Osvajanje nagrade Europska agencija godine je glazura na torti i pokazuje da smo, u manje od dvije godine od kako je novi Grayling stvoren, postali sila s kojom treba računati u globalnom sektoru komunikacija”.
Grayling je takodjer bio finalist u kategoriji Tehnologija i potrošačka elektronika za svoj rad sa Pricerunner, u kategoriji Telekomunikacije za Telenor, u kategoriji Ekologija i okoliš za svoj rad sa APCOR – Portugalskom udrugom za pluto i za rad sa Economist Intelligence Unit (EIU) u Ujedinjenom Kraljevstvu i Irskoj. Osim toga, Grayling-ov klijent Holcim Madjarska je osvojio nagradu u regionalnoj kategoriji za svoju Promociju samoodrživog gradjevinarstva medju novom generacijom, kampanju koja je vodjena u saradnji sa agencijom Grayling.