“Bez obzira na velike izazove zbog nedostatka snježnih padavina ponosni smo na postignute rezultate koji su isključivi rezultat timskog rada i posvećenosti uposlenika naše kompanije. Ovim putem želimo obavijestiti javnost i građane o do sada implementiranim aktivnostima i rezultatima ZOI’84 u 2019/2020 sezoni, saopćeno je danas iz preduzeća ZOI’84.
Ističu kako je zaključno s krajem januara prihod od prodaje ski karata narastao za 20% u odnosu na prošlu godinu u kojoj je sezona počela 13 dana ranije i koja je obilovala snježnim padavinama.
“Utrostručili smo prodaju sezonskih ski karata, a prihodi od noćnog skijanja su 4 puta veći u odnosu na prošlu godinu i za 3 puta su premašili prihode noćnog skijanja cijele prošle sezone. Za razliku od predhodnih sezona sponzori i marketinški partneri se sami javljaju i učestvuju u marketinškim aktivnostima s našim preduzećem. Maksimalno smo iskoristili potencijale za vještačko osnježenje. Radimo s oskudnim resursima i sa samo 33 topa smo uspjeli obezbijediti uslove za skijanje, a samo za osnježavanje jedne staze nam trebaju 72 topa, saopćili su danas.
Kažu i kako su od većih investicija u ovoj sezoni uspješno realizovali osvjetljenje staze K1 „kolijevka“ tako da skijaši uz BX uživaju u skijanju na 2 odlično uređene i osvjetljene staze.
“Realizovali smo projekat izrade prve plave staze kojom povezujemo međustanicu s postojećom plavom stazom i osiguravamo skijanje s šestosjednom žičarom i za početnike. Dinamika isplate plata je uredna, isplatili smo i zaostali dug prema Poreznoj upravi. Digitalizirali smo naplatu i radimo na optimizaciji poslovnih procesa. U februaru s našim partnerima organizujemo čak 7 skijaških utrka. Kako bi poboljšali svakodnevnu komunikaciju kreirali smo stranice na društvenim mrežama instagram i facebook @skibjelasnica putem kojih posjetioci svaki dan mogu pratiti stanje na ski stazama i podijeliti svoje utiske, prijedloge i komentare koje menadžment firme razmatra kako bismo unaprijedili nivo usluge prema našim korisnicima, saopćili su iz ZOI’84.