Novi BMW X3

- Advertisement -

 

BMW X3 je bio automobil koji je 2003. godine pokrenuo segment SAV-a srednje veličine (Sports Activity Vehicle – Vozilo za sportske aktivnosti). Od tog trenutka pa sve do danas je BMW zabilježio više od 1.5 milijuna novih registracija modela X3 tijekom dvije generacije modela. A sada je novi BMW X3 spreman za ispisivanje sljedećeg poglavlja u ovoj priči o uspjehu s još upečatljivijim, dinamičnijim jezikom dizajna, snažnim, ali učinkovitim pogonskim sustavima i luksuznim dodacima. Kao i svi članovi uspješne X obitelji, on kombinira izvanredne kvalitete vožnje na bilo kojem terenu s neograničenom svakodnevnom upotrebljivošću.

Pametniji dizajn i tri varijante modela.

Treća generacija BMW-a X3 slijedi uhodani smjer svojih prethodnika kombinirajući robustan off-road izgled sa sportskom prisutnošću. Njegove poznate proporcije, uključujući i vrlo kratke prednje i stražnje prepuste usmjeravajući svu pozornost na savršenu raspodjelu težina od 50:50 između prednje i stražnje osovine. Moćna dinamična namjera novog BMW-a X3 naglašena je krupnom maskom i svjetlima za maglu s heksagonalnim dizajnom koji se po prvi put koristi na BMW X modelu. Na stražnjoj strani, svjetlosni klasteri (čiji im trodimenzionalni izgled u dodatnoj opremi s LED zaslonom daje znatan vizualni utjecaj), krovni spojler koji se izrazito spušta prema dolje i dvostruke ispušne cijevi što sve autu pruža prilagodljivi mišićni dojam.

Inačice letvica linija xLine, M Sport i Luxury Line (potonja je novi dodatak postavi) i raspon BMW Individual stavki omogućuje da se izgled BMW-a X3 još preciznije prilagodi osobnim ukusima kupaca. Pored standardnih lakometalnih kotača od 18 inča (prijašnjih 17 inča), korisnici mogu birati popis opcija za kombinacije kotača/guma u veličinama do 21 inča. Osim različitih ugađanja vanjštine, tri inačice letvica također prilagođavaju ambijent unutar automobila njihovim posebnim temama. Unutrašnjost novog BMW-a X3 prikazuje besprijekoran spoj, završnu obradu i kvalitetu materijala, a čak je i klasičniji i luksuzniji od svog prethodnika. Razine udobnosti dodatno su povećane brojnim novim opcijama kao što su automatska kontrola klime od tri zone, Ambient Air paket, aktivno provjetravanje sjedala, funkcija tereta standardnih stražnjih sjedala od 40:20:40 i panoramski stakleni krov koji donosi dodatnu prozračnost u unutrašnjosti i dodatno pojačava percipiranu kvalitetu.

PROČITAJTE JOŠ:  U sudaru BMW-a i Piaggia poginuo motociklista

Još jedna nova stavka opreme je izborni BMW ključ sa zaslonom, koji ne samo da zaključava i otključava BMW X3 daljinskim upravljanjem, nego također prikazuje različite informacije o stanju vozila i služi kao kontrolna jedinica za, na primjer, dodatno pomoćno zagrijavanje.

Optimizirana kombinacija dinamičke oštrine i udobnosti vožnje.

BMW inženjeri su koristili dalekosežne modifikacije šasije kako bi značajno poboljšali voznu dinamiku, stabilnost održavanja smjera i osjećaj upravljanja novim BMW-om X3. Auto koji je nastao još je sportskiji od prethodnika, ali izbjegava ugrožavanje udobnosti vožnje. Opcije šasije uključuju M Sport ovjes, dinamički nadzor amortizera (Dynamic Damper Control), M Sport kočnice i promjenjivo sportsko upravljanje.

Još učinkovitija postava motora i inteligentni lagani dizajn.

Dva dizelska motora i tri benzinske jedinice bit će dostupne od lansiranja (ili ubrzo nakon toga) za novi BMW X3. BMW X3 M40i 265 kW/360 KS (kombinirana potrošnja goriva: 8,4 – 8,2 l/100 km [33,6 – 34,5 mpg imp], kombinirane emisije CO2: 193 – 188 g/km)* daje modelu X3 svoj prvi M Performance automobil i pridružuje mu se i drugi benzinski model u obliku BMW-a X3 xDrive30i koji proizvodi 185 kW/252 KS (kombinirana potrošnja goriva: 7,4 l/100 km [38,2 mpg imp], kombinirane emisije CO2: 168 g/km)**. Dva dizelska modela su BMW X3 xDrive20d s 140 kW/190 KS (kombinirana potrošnja goriva: 5,4 – 5,0 l/100 km [52,3 – 56,5 mpg imp], kombinirane emisije CO2: 142 – 132 g/km)* i BMW X3 xDrive30d koji razvija 195 kW/265 KS (kombinirana potrošnja goriva: 6,0-5,7 l/100 km [47,1 – 49,6 mpg imp], kombinirane emisije CO2: 158 – 149 g/km)*. BMW X3 20i s 135 kW/184 KS (kombinirana potrošnja goriva: 7,4 – 7,2 l/100 km [38,2 – 39,2 mpg imp], kombinirane emisije CO2: 169 – 165 g/km)** a izbor pogona na sve kotače ili pogona na stražnje kotače (ne u Europi) bit će uskoro moguć nakon pokretanja novog modela X3. Sve varijante motora udružit će se kao standard uz optimiziranu verziju Steptronic prijenosa sa osam brzina.

Stroga primjena BMW EfficientDynamics strategije razvoja za novi BMW X3 uključuje i pogonske sklopove koji optimiziraju potrošnju goriva i opsežnu primjenu inteligentnih mjera dizajna laganih materijala. Na primjer, povećana upotreba aluminijskih komponenti u motoru i ovjesu smanjila je težinu relevantnih sklopova. Slijedom toga, novi BMW X3 je do 55 kilograma lakši od prethodnih modela sličnih specifikacija. Dodatno, novi BMW X3 ima koeficijent otpora zraka klase od Cd = 0,29.

PROČITAJTE JOŠ:  U sudaru BMW-a i Piaggia poginuo motociklista

BMW ConnectedDrive: Poluautomatizirana vožnja i najmodernija povezanost.

Kada je riječ o značajkama BMW Osobnog KoPilota koje se fokusiraju na sustave pomoći vozaču i (polu-) automatsku vožnju, novi BMW X3 se može opisati kao opcija s najnovijom generacijom aktivnog tempomata i Security Plus paketom pomoći za vožnju, uključujući Asistenta za upravljanje i vožnju u voznom traku, Asistenta za promjenu trake (kao mogućnost od prosinca 2017.) i Asistenta za ostanak u traci s bočnom zaštitom od sudara. Ova opsežna ponuda sustava pomoći vozaču osigurava jasnu razliku između novog BMW-a X3 i njegovih izravnih konkurenata.

Drugi stup opcije BMW ConnectedDrive – pored BMW-ovog sustava za pomoć vozaču Osobni KoPilot – čine BMW ConnectedDrive usluge i aplikacije. Kao rezultat toga, novi BMW X3 sada također ima BMW Connected. Rad na temelju fleksibilne platforme, Open Mobility Cloud, čime ovaj novi integrirani digitalni koncept za poboljšanu osobnu mobilnost koristi različite dodirne točke (kao što su pametni telefoni i pametni satovi) kako bi automobil nesmetano integrirali u digitalni život korisnika. To znači, na primjer, da informacije o mobilnosti, kao što su adrese iz kalendara, mogu prenijeti s pametnog telefona u automobil, automatski ih unijeti kao odredišta u navigacijski sustav i izračunati optimalno vrijeme polaska za putovanje.

Kontrola gestama omogućuje intuitivno upravljanje različitim funkcijama navigacije i infotainment sustava pokretima prsta i ruku. U međuvremenu, također opcijski Glasovni asistent omogućuje vozaču korištenje svakodnevnog jezika kako bi se zahtjevi korisnika pretvorili u odgovarajuće radnje umjesto da moraju koristiti set govornih naredbi. I izborni Head-Up zaslon omogućuje izravno projiciranje najvažnijih informacija vezanih za vožnju u vidnom polju vozača. Head-Up zaslon u novom BMW-u X3 je bez premca u svom segmentu za grafičke i rezolucijske mogućnosti kao i mogućnosti prikaza.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

(VIDEO) U stravičnoj nesreći troje mladih izgubilo živote

U stravičnoj saobraćajnoj nesreći koja se dogodila u četvrtak,...

(VIDEO) Polomio felge na putu, policija lopatom “zakrpila” rupe

U Jajcu je jedan muškarac doživio nesreću, kada je...

Tragedija sa Marijin dvora nije dovoljna opomena: Policija isključila 20 vozača tokom prethodne večeri

Policija Kantona Sarajevo isključila je proteklog dana iz saobraćaja...