Kompanija Peugeot, želeći i dalje ostati vodeća automobilska marka koja se opredjelila za smanjenje emisije CO2 gasa i potrošnje goriva, nastavlja razvijati svoje motore po EURO 5 standardima u skladu sa novim ekološkim principima.
Peugeot u narednim mjesecima najavljuje dolazak novih tehnologija kao što su električni automobil iON, HYbrid4 (model 3008), te razvoj “e-HDi” mikro-hibridnog motora (nova Stop & Start generacija ). Pored novih proizvoda Peugeot i dalje razvija i optimizira motore koji su poznati po dobrim performansama i učinkovitosti kao što su HDi FAP dizel motor, te VTi i THP benzinski motori.
Euro 5 po modelima:
207
– 1,6 litreni HDi FAP 82 kW (112 KS) u kombinaciji s 6-brzinskim ručnim mjenjačem;
CO2: 117 g / km za hatchback,
– 1,6 litreni HDi FAP 68 kW (92 KS), CO2: 110 g / km za hatchback,
– 1,6 litreni THP 115 kW (156 KS) u kombinaciji s 6-brzinskim ručnim mjenjačem;
CO2: 165 g / km za hatchback,
– 1,4 litreni VTi 70 kW (95 KS), CO2: 137 g / km za hatchback.
308
– 1,6 litreni HDi FAP 82 kW (112 KS) s elektronski kontroliranim-6-brzinskim ručnim
mjenjač (BMP6) CO2: 114 g / km na hatchback,
– 1,6 litreni HDi FAP 68 kW (92 KS), CO2: 115 g / km za hatchback,
– 1,6 litreni THP 115 kW (156 KS) u kombinaciji s 6-brzinskim ručnim mjenjačem;
CO2: 153 g / km za hatchback,
– 1,6 litreni THP 115 kW (156 KS) u kombinaciji s novim 6-brzinskim automatskim mjenjačem;
CO2: 171 g / km za hatchback,
– 1,4 litreni VTi 72 kW (98 KS), CO2: 144 g / km za hatchback.
3008 i 5008
– 2,0 litreni HDi FAP 120 kW (163 KS) sa 6-sbrzinskim automatskim mjenjačem;
CO2: 173 g / km na 3008,
– 1,6 litreni THP 115 kW (156 KS) sa novim 6-brzinskim automatskim mjenjačem;
CO2: 178 g / km na 3008.
Razvoj novih motora po EURO 5 standardima zahtjevalo je ulaganje u iznosu 1,5 milijardi dolara u protekle 4 godine, sve u cilju zaštite okoliša te obezbjeđenja veće udobnosti i užitka za Peugeot vozače.
Comments