Zuckerberg priprema veliki redizajn

Facebook kakav danas koristi skoro 3 milijarde ljudi uskoro bi se mogao prilično promijeniti, a razlog za velike promjene prvenstveno leži u konkurenciji, odnosno – TikToku.

Za većinu mladih TikTok je najpopularnija društvena mreža na kojoj provode puno više vremena nego na Facebooku, a Zuckerberg i ekipa to će pokušati promijeniti. Kako prenose na The Vergeu, ekipa iz Mete pažljivo prati svaki potez TikToka, a prema internom dokumentu kojeg su se dokopali novinari, uskoro kreću u veliki redizajn društvene mreže.

Prioritet u novom dizajnu bit će, prema prvom čovjeku za Facebook Tomu Alisonu, preporuka objava (videozapisa) koje neće biti vezane uz osobe, tj. profile koje korisnici prate, što je taktika koju uspješno koristi TikTok. Također, nastavit će s povećanjem fokusa na Reels, a ponovno namjeravaju spojiti Facebook i Messenger u jednu aplikaciju.

PROČITAJTE JOŠ:  Helez izdao naređenje: Dodiku, Stevandiću i Viškoviću zabraniti pristup lokacijama Oružanih snaga BiH

U razgovoru za The Verge, Alison je spomenuo jedan izraz o kojem je nedavno investitorima govorio i sam Zuckerberg – “discovery engine”, odnosno žele da korisnici na Facebooku počnu otkrivati nove stvari i nove osobe i profile, umjesto da fokus, kao do sada, bude na korisnike i stranice koje već prate.

U budućnosti, odnosno jednom kada redizajn bude dovršen i spreman za lansiranje svim korisnicima, pri vrhu Facebooka prikazivat će se kombinacija storyja i Reelsa, a ispod njih objave koje predlaže algoritam društvene mreže (dakle, ne samo sadržaj profila koje korisnici već prate) i koji će biti fokusiran na video. Također, s gornje desne strane aplikacije nalazit će se inbox za Messenger, čime se želi potaknuti jednostavnija i brža komunikacija između korisnika, bez potrebe za otvaranjem posebne aplikacije, prenosi Dnevnik.hr.

PROČITAJTE JOŠ:  Na Betaniji okončana sadnja Memorijalne šume u znak sjećanja na žrtve genocida u Srebrenici

Iako bi te promjene, nadaju se Alison i Zuckerberg, trebale utjecati na povećanje popularnosti njihove društvene mreže, dio zaposlenika zabrinut je za posljedice njihove implementacije. Neki smatraju da je riječ o agresivnom kopiranju TikToka koje bi moglo donijeti kratkoročne rezultate, ali bi dugoročno mogli naštetiti kompaniji jer će korisnici s vremenom shvatiti da vrijeme koje provode na novom Facebooku nije kvalitetno i svest će se samo na gledanje viralnih videa.

Dio zaposlenika smatra da će taj fokus na prikazivanje videozapisa o kojima će odlučivati AI zamijeniti ono što je trebala biti misija ove društvene mreže, a to je povezivanje prijatelja i obitelji i dijeljenje sadržaja među njima.

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Zlatni dječak koji ruši granice: Josip Marić bronzani na Evropskom kupu u judu

Josip Marić, dječak s Downovim sindromom iz Mostara i...

Zemljotres u Napulju, budi se supervulkan

Stanovnike Napulja i okolice uznemirio je zemljotres magnitude 4,4...

Velika Kladuša: Djevojčica (14) pala s trećeg sprata škole

U Velikoj Kladuši danas je došlo do incidenta u...

Prije 35 godina umro je Alija Sirotanović, najpoznatiji bh rudar

Na današnji dan 1990. godine, preminuo je najpoznatiji bh....

Upozorenje građanima: Lažne humanitarne akcije za Gazu se šire društvenim mrežama

Palestinska zajednica u Bosni i Hercegovini upozorava na sumnjive...