GAZOO Racing i Toyota Swiss Racing timovi odnijeli pobjede u svojim klasama sa Lexusom LFA i Toyotom GT86 na 40.-toj 24-satnoj utrci Nürburgringa.
Ova utrka izdržljivosti uživa ogromnu popularnost i jedan je od istinskih klasika svijeta automobilističkog sporta, a zbog ekstremne kilometraže i jedinstvene konfiguracije trkaće staze, 24-sata Nürburgringa predstavlja i veliki tehnički izazov.
Ove godine Lexus i Toyota su se predstavili sa Lexusom LFA koji već nekoliko godina za redom niže uspjehe na Nürburgringu, uključujući i dvije pobjede u klasi tokom VLN utrka i Toyotinim novim sportskim modelom GT86.
Nakon nekoliko manjih problema, i uz postizanje najboljeg rezultata u jednom od krugova, GAZOO Racing Lexus LFA tim osvojio je prvo mjesto u klasi SP8, i 15.-to mjesto u ukupnom poretku. Toyota GT68 se potvrdila kao sjajan odabir za oba tima, GAZOO Racing i Toyota Swiss Racing, jer je osvojila prva mjesta u čak dvije klase, SP3 i V3.
GT86 koji se počeo proizvoditi u aprilu ove godine, tokom proteklih dana predstavljen je po prvi put europskim novinarima. Ovaj uspjeh na Nürburgringu najavljuje svijetlu budućnost vozila u svijetu utrka, ali i kao modela za sportske i automobilske entuzijaste. Dolazak modela u Bosnu i Hercegovinu najavljen je za kraj ljeta.
Pročitajte još: Toyota GT-86, VOZILI SMO
Rezultati za Toyota / Lexus vozila na 40.toj utrci ADAC 24 sata u Nürburgringu:
Klasa | Model | Broj auta | Osvojena pozicija u klasi | Ukupni poredak | Broj voženih krugova |
SP8 | GAZOO Racing Lexus LFA | 83 | 1 | 15 | 147 |
SP3 | GAZOO Racing Toyota GT86 | 166 | 1 | 46 | 129 |
SP3 | GAZOO Racing Toyota GT86 | 165 | 3 | 65 | 125 |
V3 | Toyota Swiss Racing GT86 | 200 | 1 | 78 | 119 |
V3 | Toyota Swiss Racing GT86 | 201 | DNF | DNF | 11 |