Kompanije Oracle i Mastercard sklopile partnerstvo za unapređenje digitalne trgovine

- Advertisement -

Nova saradnja omogućava neometan proces plaćanja u maloprodaji i ugostiteljstvu

Kompanije Oracle i Mastercard sklopile su globalno strateško partnerstvo koje za cilj ima da pruži unapređenje aktivnosti u segmentu digitalne trgovine u maloprodaji i ugostiteljstvu. Novo partnerstvo objedinjuje softverske platforme i tehnologije kompanije Oracle i rješenja za digitalna plaćanja kompanije Mastercard, kao što je Masterpass, kako bi se stvorilo neometano i sigurno korisničko iskustvo u objektima svih veličina, uz istovremeno unapređenje operativne efikasnosti u obradi plaćanja.

Kompanije Oracle i Mastercard će se fokusirati na tri ključne oblasti inovacija u restoranima, hotelima i maloprodajnim radnjama:

  • Razvoj i pružanje odličnih iskustava za plaćanje u radnji, uključujući i implementaciju Qkr! with Masterpass Qkr je mobilna aplikacija koja gostima omogućava da naručuju i plaćaju robu i usluge putem mobilnih telefona bez čekanja u redovima ili čekanja na konobara. Kroz ovu integraciju, transakcije postaju jednostavnije, praktičnije i sigurne.
  • Pružanje rješenja za platni prihvat koja olakšavaju i ubrzavaju trgovinu preko svih kanala za trgovce širom svijeta. Pružanje potpuno integrisane opcije za digitalna plaćanja i sprečavanje prevare klijentima kompanije Oracle kroz korištenje Mastercard globalnog servisa Payment Gateway Services.
  • Integracija usluge Masterpass u proizvode i rješenja kompanije Oracle kako bi se korisnicima pružila vodeća aplikacija za digitalna plaćanja koja kombinuje program lojalnosti i program nagrađivanja čime se osigurava jednostavan pristup na kasi.

Kompanije Mastercard i Oracle već sarađuju kroz zajedničke partnere kao što su restorani wagamama, Carluccio’s, Young& Co.s Brewery i Geronimo Pubs. Oni koriste uslugu Qkr! kako bi omogućili svojim gostima da dodatno naručuju tokom obroka, plaćaju za stolom ili međusobno podijele račun.

„Kako digitalne tehnologije transformišu očekivanja potrošača, kompanija Mastercard ima za cilj da prilagodi trgovinu putem svih kanala svakom uređaju i da pruži praktično iskustvo korisnicima bilo da su oni u svom domu, u radnji ili u pokretu“, izjavila je Catharina Eklof, direktorica sektora za trgovački razvoj u kompaniji Mastercard. „Zajedno sa kompanijom Oracle, možemo da pomognemo trgovcima u maloprodaji i ugostiteljstvu da se povežu sa svojim gostima i da im omogućimo da povećaju svoje poslovanje na brz i siguran način.“

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Ovo su najbogatiji ljudi u BiH

Portal BiznisInfo.ba je sačinio je listu najuspješnijih preduzetnika pa...

Nastavlja se blagi pad cijena goriva u BiH: Benzin od 3,22 KM, dizel od 3,41 KM po litru

Nastavlja se bilježiti blagi pad cijena goriva na benzinskim...

U Neumu zadovoljni predsezonom, ali nedostaje radne snage

U jedinom bh. gradu na moru su zadovoljni predsezonom...

30 milijuna eura potpore Zapadnom Balkanu za sedam godina

SARAJEVO - Povjerenik EU-a za proširenje Olivér Várhelyi poručio...

Struktura nezaposlenih osoba u FBiH nije povoljna

SARAJEVO - U Federaciji BiH struktura nezaposlenih osoba nije...