Jaka potražnja rezultirala je rastom prodaje BMW vozila u Kini u trećem kvartalu od 31 posto, u odnosu na godinu ranije, povećavajući ukupne kvartalne isporuke za gotovo desetinu.
Uprkos pandemiji, prodaja BMW-ovih vozila u Aziji porasla je za tri posto u 2020. do danas, objavila je u srijedu ta kompanija. To je uglavnom postignuto zahvaljujući bogatim kineskim potrošačima i u suprotnosti je s naglim padom zabilježenim u Evropi i Americi.
Rival sa sjedištem u Stuttgartu, Daimler, koji je u utorak rekao da planira udvostručiti prodaju svojih limuzina Maybach dijelom i zbog azijske potražnje, može biti podjednako zadovoljan.
Prodaja Mercedes-Benza u Kini porasla je za gotovo četvrtinu u tri mjeseca do kraja septembra, u odnosu na godinu ranije.
Ti skokovi prodaje približavaju obje njemačke kompanije svom cilju pozitivne – iako ozbiljno smanjene – godišnje operativne dobiti. Oni to mogu zahvaliti kineskim vozačima s dubokim džepovima, javlja Reuters.