Urbani Peugeot crossover 2008 predstavljen i na bh. tržištu

- Advertisement -

DSC08387

Prvi Peugeot urbani crossover 2008 ovog vikenda predstavljen je premijerno i na bh. tržištu.

„Obzirom na veliko interesovanje kupaca na globalnom nivou i brojne upite ljubitelja Peugeot vozila u BiH vezano za model 2008, sretni smo što im konačno možemo ponuditi ovo vozilo koje osigurava potpuno novi koncept vožnje i upotpunjuje njihov stil života. Vozilo predstavlja idealan balans konfora, stabilnosti i dinamičnosti, što će mu zasigurno donijeti i brojne obožavatelje i ovdje. U BiH je dustupno pet različitih izvedbi motora, tri dizelske i dvije benzinske. Početna cijena benzinca je 27.070 KM sa PDV-om, a dizela 30.280 KM. Najviše upita i interesovanja kupaca očekujemo od verzije sa dizelskim motorom 1.6 e-HDi sa 92 KS, Start &Stop sistemom i srednjim paketom opreme Active. Cijena ovog modela iznosi 34.40 KM, kazao je novinarima Denis Mašić, direktor prodaje i marketinga kompanije Vermont, generalnog uvoznika i distributera Peugeot proizvoda z BiH tokom predstavljanja u turističkom kompleksu “Pliva” nadomak Šipova.

Novinari su na nekoliko stotina kilometara dugoj dionici od Sarajeva do Šipova i natrag imali priliku i osjetiti dio kvaliteta modela 2008 s kojim će u ovom segmentu Peugeot na našem tržištu tražiti svoje mjesto pod suncem, a to su između ostalih, uz tradicionalna udobnost i pristojan komfor za četiri odrasle osobe (većih gabarita), ekonomičnost i solidne vozne performanse 1.2-litrenog VTi motora sa 82 KS (u našem slučaju).

Peugeot 2008 za evropsko tržište proizvodi se u tvornici Mulhouse u Francuskoj. Dužina vozila je 4,16 m, a širina 1,74 m.

“Kupci zahtjevaju stil, užitak u vožnji, funkcionalnost ikvalitet. Timovi iz Francuske, Kine i Brazila radili su na tome kako bi upravo te karakteristike postale glavne odlike modela 2008”, istakla je Brigitte Courtehoux, direktor projekta 2008.

Jedinstven stil za novo tržište

“Kreiranje 2008-ice je bio pravi izazov, ali smo imali jasnu viziju automobila koji želimo ponuditi kupcima. Izgled koji je na početku definisan nije zahtjevao veće promjene sve do faze proizvodnje. Prvi koncept je bio skoro savršen”, Eric Dejou, menadžer stila modela 2008

Stabilnost ali i poseban izgled modelu 2008 daje izdignut položaj te “all season” 17 ‘’ gume sa alu felgama i matiranim završecima. Crni branici i pragovi ne samo da imaju zaštitni faktor nego i daju vozilu posebno elegantnu notu.

Prednja strana vozila u potpunosti oslikava karakteristike Peugeot brenda. Poklopac motora je fino oblikovan, te odaje lakoću, jačinu i sigurnost vozila. Uspravno postavljena rešetka izražava profinjenost ali ujedno i snagu. Farovi ne samo da zadovoljavaju vrhunske tehničke aspekte nego daju vozilu i individualni izgled, koji je naročito naglašen zbog LED dnevnih svjetala.

Sofisticirane crte bočnih strana vozila pokazuju i sportske kvalitete modela, dok panorama krov putnicima pruža poseban ugođaj u vožnji kao i osjećaj veće prostranosti.

“2008 zaista nudi novi koncept. Njegov prepoznatljiv dizajn kombinuje eleganciju i dinamičnost hatchback-a, snagu SUV-a ali i svestranost malog vozila sa velikim volumenom”, Pierre Authier, voditelj stila serija 208/2008.

DSC08392

Inovativno iskustvo u vožnji u crossover segmentu

Unutrašnjost vozila pruža poseban ugođaj svim putnicima. “Grip Control” i ručna kočnica, po uzoru na one slične u avionima, smještena je uz mjenjač koji se elegantno uklapa u cijeli ambijent vozila. Svaki detalj u unutrašnjosti je urađen sa mnogo pažnje i stila.

Kao i na spoljašnjem izgledu svjetla igraju značajnu ulogu i u unutrašnjosti Peugeot-a 2008. Dizajneri su igrajući se sa svjetlošću i u unutrašnjosti uspjeli kreirati jedinstven prostor koji zbog panorama krova osigurava dnevnu svjetlost koju u toku noći zamjenjuju pažljivo pozicionirane LED lapice.

“Željeli smo stvoriti prostor za naše kupce u kojem ćemo im ponuditi nešto senzacionalno. Jedinstvena ergonomija na instrument tabli, pažljiv izbor materijala, svjetlo, cjelokupni doživljaj i ambijent budi sva osjetila”, Agnès Tesson Faget, voditelj projekta

U kategoriji crossover-a Peugeot je stekao iskustvo sa modelom 3008 s kojim je dostigao međunarodni uspjeh. Iz tog iskustva u kombinaciji sa Peugeot-ovom stručnošću doživljaja vožnje nastao je model 2008 – crossover sa karakteristikama hatchbacka.

Podignuti položaj vozača i manji volan čine vozilo još spretnijim i stabilnijim. Postignut je idealan balans komfora, stabilnosti i dinamičnosti.

“Park Assist” čini parkiranje zadovoljstvom

Zahvaljujući “Park assist” opciji vozaču je parkiranje u svim uslovima u potpunosti olakšano. Nakon što aktivira funkciju preko ekrana na dodir bira manevar koji treba sprovesti i automobil se uz pomoć ove opcije i senzora koji su izmjerili prostor parkira sam, a zadatak vozača je samo da posmatra proces. Slično je i kod izlaska sa parkinga, pa čak i na neravnim površinama zahvaljujući opciji “Hill assist”.

2008 je i …..

Izuzetno siguran

Sigurnost u vozilu počinje sa dobro pozicioniranim vozačem, što je slučaj kod sjedišta za vozača u modelu 2008. Manji volan osigurava jednostvanije rukovanje, a položaj instrument table je napravljen tako da vozač ima sve podatke u vidnom polju i nema potrebe da sklanja pogled sa vozne putanje.

Sve verzije modela su opremljene sa ESP-om u kombinaciji sa nekoliko funkcija kao što su: anti-lock breaking sistem (ABS), elektronska raspodjela sile kočenja (REF), pomoć pri naglom kočenju, kontrola trakcije (ASR), dinamička kontrola stabilnosti (DSC) i Hill Assist (osim na 1.2 Vti i 1.4 HDi motorima)

DSC08398

Vozilo je opremljeno sa 6 airbag-ova, te Isofix pričvršćivanjem sjedišta za djecu.

Prostran i jednostavan za korištenje

Sa međuosovinskim razmakom od 2.54 m 2008 posjeduje prostranu unutrašnjost. Zbog tanjih prednjih sjedišta, putnici na stražnjem sjedištu imaju dosta prostora. Modularnost stražnjeg sjedišta omogućava i povećanje volumena prtljažnika sa 360 na 1194 dm3 od čega je 22 dm3 ispod dna. Za jednostavnije rukovanje i skladištenje stvari u 2008 se nalazi i pet pregrada koje se provlače do prednjih sjedišta. Putnici će ispred i oko sebe pronaći mnoštvo dodatnih pregrada koje će im omogućiti da lične stvari pozicioniraju u svojoj blizini i na sigurnom mjestu.

“Grip Control”

Univerzalan i lak, aktivno radi bez obzira na vrstu terena na kojoj se nalaze prednji točkovi a vozač uvijek ima kontrolu. Vozač u bilo koje vrijeme može odabrati jedan od 5 dostupnih modova za kontrolu vozila:

“Standard mod” je namijenjen normalnim uslovima na putu i gdje je nivo proklizavanja nizak.

“Snow mod” konstantno adaptira proklizavanje svakog točka posebno prema uslovima puta. Čim vozilo ponovo dosegne brzinu od 50 km/h, sistem se opet vraća na “Standard mod”.

“All-Terrain mod” osigurava vožnju bez brige na klizavom terenu (blato, mokra trava …). Mod osigurava da vozilo bez problema prođe ove posebne uslove na način da prenese što je moguće više obrtnog momenta na prijanjanje točkova. Djeluje kao „slip“ diferencijal i aktivan je do 80 km/h

“Sand mod” održava istovremeno proklizavanje na oba pogonska točka omogućavajući vozilu da se kreće kroz nestabilan teren i smanjuje rizik od zaglavljivanja u pijesku. Mod radi do 120 km / h zatim se prebacuje na Standard mod.

“ESP Off mod” omogućava vozaču da potpuno isključi “ESP” i “Grip Control”, do 50 km/ h i da samostalno upravlja vučom motora.

“Grip Control” širi djelokrug korištenja 2008-ice zbog boljeg prilagođavanja različitim vrstama terena. Ove funkcije vuče obično zahtijevaju mehaničke sisteme. “Grip Control”, međutim, djeluje uz pomoć elektronskih komponenti koje se već nalaze u vozilu.

Sa “Grip Control” sistemom vozač ne želi 2008-icu voziti po utabanim stazama. Za klijenta “Grip Control” osigurava dodatne koristi bez pretjerane potrošnje goriva”, Francis Delion, Synthesis Peugeot Clients

Efikasan raspon motora

Lakoća, aerodinamična silueta i širok izbor motora su prednosti koje omogućavaju manju potrošnju goriva i nizak nivo emisije CO2: od 3,8 l/100 km i samo 98g/km. Ekspertiza i tehnološka inovacija sa 3-cilindričnim benzinskim motorom, nova generacija “Stop & Start” uvedena na benzinskom motoru i dizel e-HDi pomogli su pozicioniranju 2008-ice kao lidera u segmentu ekoloških ciljeva i osiguravanja visokog nivoa zadovoljstva u vožnji.

„2008-ica je zaista multi-talent. Ona kombinuje koncepte sa novim senzacijama, a u isto vrijeme nudi prerformansu niske potrošnje goriva i emisije CO2. Sa oba motora i benzin i dizel, 2008-ica sa emisijom CO2 počinje sa manje od 100g/km!“ Laurent Blanchet, Peugeot Product Range Director

2008 benzinski motori:

1.2 l VTi 60kW (82bhp); 118Nm, manuelni mjenjač sa 5 brzina; CO2: 114g/km,

1.6 l VTi 88kW (120bhp); 160Nm manuelni mjenjač sa 5 brzina; CO2: 135g/km,

2008 dizel motori:

1.4 l HDi PEF 50kW (68bhp), 160Nm, manuelni mjenjač sa 5 brzina; CO2: 104g/km

1.6 l e-HDi PEF 68kW (92bhp), 230Nm, poluatomatski mjenjač sa 6 brzina, Stop&Start; CO2: 98g/km

1.6 l e-HDi PEF 68kW (92bhp), 230Nm, manuelni mjenjač sa 6 brzina, Stop&Start; CO2: 103g/km

1.6 l e-HDi PEF 84kW (115bhp), 270Nm, manuelni mjenjač sa 6 brzina, Stop&Start; CO2: 106g/km

3-cilindrični benzinski motor nove generacije

Motor je u potpunosti dizajnirala Grupacija. Nova generacija 3-cilindričnih benzinskih motora je već dokazala svoju efikasnost u pogledu potrošnje goriva i emisije CO2.

Da bi postigli ove rezultate, dizajneri motora su koristili najbolju tehnologiju. Dakle, za smanjenje 30% gubitaka koji se dešavao zbog trenja, koje predstavlja oko 1/5 ukupne energije koju troši motor, ova generacija motora koristi širok dijapazon tehnološkij inovacija.

1.2-litarski motor VTi pruža i visok stepen zadovoljstva, u smislu vibracija i buke.

Efikasni po prirodi, ovi motori nove generacije prate njegove performanse poboljšane kroz uvođenje turbo punjenja povezanog sa direktnim ubrizgavanjem i “Stop & Start” sistemom.

U kombinaciji sa efikasnom arhitekturom 2008-ice, “Stop & Start” nudi potrošnju koja je iznad konkurencije. Nakon gašenja, motor se momentalno pali bez buke i vibracija, što podstiče vozača da provodi više vremena sa isključenim motorom. Dodatno, pokriva temperature između -5°C i +35°C, što je veći raspon u odnosu na raspon kod konkurencije.

Sistem kontrole alternatora (Volt Control) oporavlja energiju prilikom usporavanja i pohranjuje je u hibridnu bateriju koja se koristi pri paljenju. Stop & Start sistem:

– smanjuje potrošnju goriva za 15% pri gradskoj vožnji

– omogućuje brži restart (400 ms)

– aktivira gašenje motora pri brzini ispod 20km/h na verzijama sa manuelnim mjenjačem; 8km/h na polu-automatskim i 0km/h na e-Vti motorima

– pojačava ugođaj pri vožnji (malo buke, bez vibracija)

Ukoliko to želi, vozač može deaktivirati “Stop & Start” funkciju bilo kada pritiskom dugmeta na kontrolnoj tabli.

„Stop & Start omogućava da 2008 nudi izuzetno nizak nivo potrošnje goriva i nizak nivo emisije CO2 dok u isto vrijeme zadržava potpun ugođaj vožnje. Šest motora sa ovim sistemom emisiju

CO2 počinju sa samo 98g/km kod dizel motora i 99g/km kod benzin motora“, Eric Tomietto, Stop&Start Project Manager

Novi turbo-benzinski 3-cilindrični motori

U mjesecima nakon lansiranja, biće proširena ponuda motora sa turbo-benzinskim trocilindričnim motorima. Dva nivoa snage će biti na raspolaganju, 1.2-litarski THP sa 110 ks i e-1.2-litarski e-THP sa 130 ks i karakteristikama jednostavne vožnje, uglavnom zbog svog velikog obrtnog momenta, odnosno od 205 i 230Nm.

Uz visok stepen tehničke sofisticiranosti, 1,2-litarski e-THP je 12kg lakši, u odnosu na 4-cilindrični motor koji mu je ekvivalentan, iako ima turbo, veći rashladni sistem i performanse sa 45% više obrtaja. Potrošnja goriva poboljšana je između 15% i 20%, ovisno o verziji.

Personalizacija i aksesoari po ukusu kupca

Personalizacija omogućava kupcu da sam kreira eksterijer i interijer 2008-ice. Postoji mogućnost odabira naljepnica koje su u obliku mreže crne boje u kombinaciji sa modernim jarkim bojama: žuta, pink, narandžasta… Dakle, moguće je promijeniti izgled pragova, krovnh nosača, rešetki, ogledala, vrata, ventilacije, centralne konzole, instrument table, itd.

Aluminijske felge i kromirani retrovizori daju eleganciju i profinjenost ovom kompaktnom Peugeot crossover-u. Kako bi dobili najviše od svih mogućnosti koje nudi, razvijena su dodatna transportna rješenja. Kompletno, to uključuje, na primjer, prikolicu koja se može ukloniti bez alata i 13 različitih krovnih nosača koji mogu biti nosač za biciklo, nosač za skije, ili krovne kutije. Ovi, koji su novi, otvoreni su na obje strane za jednostavan utovar u svim okolnostima.

Isofix montiranje na zadnjem sjedištu omogućava montiranje sjedišta za djecu i podređen je njihovoj zaštiti. Na kraju, da bi se i mlađim uzrastima omogućilo maksimalno uživanje u vožnji, osigurana je univerzalna multimedijalna podrška koja se instalira na naslon za glavu sa ekranima do 13″.

[nggallery id=1227]

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

(VIDEO) U stravičnoj nesreći troje mladih izgubilo živote

U stravičnoj saobraćajnoj nesreći koja se dogodila u četvrtak,...

(VIDEO) Polomio felge na putu, policija lopatom “zakrpila” rupe

U Jajcu je jedan muškarac doživio nesreću, kada je...

Tragedija sa Marijin dvora nije dovoljna opomena: Policija isključila 20 vozača tokom prethodne večeri

Policija Kantona Sarajevo isključila je proteklog dana iz saobraćaja...