Twitter priznao korištenje korisničkih podataka za oglase bez pristanka

Twitter je u utorak objavio da je dijelio podatke korisnika s oglašivačima bez odobrenja.

Iz te kompanije je istaknuto da su pronađeni problemi “u kojima vaš izbor postavki možda nije radio onako kako je planirano”.

Također je navedeno da su “određeni podaci” mobilnih korisnika, kao što je kôd države, možda dijeljeni s reklamnim partnerima od maja 2018. “čak i ako nam niste dali dozvolu za to.”

PROČITAJTE JOŠ:  Žena: Prošlost, sadašnjost i budućnost - Panel okuplja stručnjakinje i liderice iz energetske, naučne i poslovne zajednice

Twitter je također rekao da od septembra 2018. možda prikazuje oglase “na osnovu zaključaka” napravljenih o uređajima korisnika bez pristanka.

U izjavi na web stranici kompanije insistirano je da su dotični podaci “ostali unutar Twittera i nisu sadržavali lozinke ili račune elektronske pošte”.

Propusti su “popravljeni 5. augusta”, a Twitter navodi da vodi istragu o tome koje time mogao biti pogođen, javlja DW.

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Zelena tranzicija kao strategija rasta: Edukacija za poslovne lidere

U Mostaru je, u organizaciji Vanjskotrgovinske komore Bosne i...

Montažne kuće iz Cazina osvojile nagradu na ZEPS-u, uskoro na evropskom tržištu

Montažne kuće sve su popularnije u Bosni i Hercegovini,...

Osmi sajam pčelarstva: Dodijeljene nagrade za najkvalitetniji med

Na Osmom međunarodnom sajmu pčelarstva u organizaciji Udruženja pčelara...