Profinjeni stil, temperamentna vožnja i visokobudžetna tehnika – Audi A3, A3 Sportback, A3 Cabriolet i S3 najveći sportisti u premium segmentu kompaktnih automobila.
Svi članovi A3 porodice odišu sportskom elegancijom – harmonično vođene linije njihove vanjštine imaju izraženu notu otmjenosti. Singleframe-prednja rešetka lakirana je u crnoj boji visokog sjaja, vanjski retrovizori su aerodinamički optimirani, dok su ručice vrata kromirane (izuzev S3). Sve A3-varijante su dobile stražnji difuzor markantnih rubova, a varijanta s 3 vrata zatamnjena stražnja svjetla.
U unutrašnjosti su dizajneri stvorili ugodnu atmosferu, prepunu otmjenih linija i detalja. Kako bi se luksuz podigao na najviši nivo korišten je tzv. aluminijski izgled pojedinih elemenata ventilacije i prekidača, potom sportski kožni volan s ukrasnim prstenom, nova ručica mjenjača za S tronic, zaslon visokog sjaja za opcijsku navigaciju Plus…
Program agregata izuzetno je bogat za Audi A3 i A3 Sportback – obuhvata devet motora, pet benzinskih i četiri dizelska. Svi oni predstavljaju posljednju riječ tehnike: opremljeni turbo punjačem, s direktnim ubrizgavanjem goriva kriju se iza skraćenica TFSI i TDI. Glavne odlike ovih motora su performanse, visoki obrtni moment, dinamičnost i efikasnost. Pet od devet ponuđenih motora pokreće i A3 Cabriolet, dok je za dinamični S3 i S3 Sportback rezervisan najsnažniji mežu snažnim – 2.0 TFSI sa 195 kW (265 konjskih snaga).
Početak ponude benzinaca čine 1.2 TFSI koji demonstrira brojne prednosti Audijeve strategije „downsizing“ – na primjer veću zapreminu motora zamijeniti turbo punjenjem – te iz samo 1.197 cm³ crpi čak 77 kW (105 KS), kao i obrtni moment od 175 Nm, uz prosječnu potrošnju od tek 5,5 litara. Najsnažniji benzinac koji pokreće A3 i A3 Sportback zasigurno je 2.0 TFSI sa 147 kW (200 KS), dok vrh benzinske ponude čini spomenuti 2.0 TFSI sa 195 kW i 265 KS.
Ponuda dizelaša pruža se od 1.6 TDI sa 66 kW (90 KS) do 2.0 TDI snage 125 kW (170 KS). Najefikasnija varijanta i ujedno jedan od najefikasnijih automobila kompaktne klase na tržištu, bez sumnje je A3 sa 1.6 TDI koji posjeduje snagu od 77 kW (105 KS) i obrtni moment od 250 Nm. Nalazi se u tri različite verzije od kojih ona najštedljivija, A3 sa tri vrata, ima potrošnju od samo 3,8 litra na 100 kilometara.
Kod pet motora koji pokreću A3 s tri vrata i Sportback – 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.6 TDI sa 77 kW (105 KS) i oba 2.0 TDI sa 103 kW odnosno 125 kW (140 KS tj. 170 KS) – Audi koristi start-stop sistem uključujući rekuperaciju energije, bez obzira radi li se o ručnom mjenjaču ili DSG S tronic mjenjaču – novitetu u svijetu kompaktnih vozila.
U opciji predviđeni prijenos snage na sve točkove lansirao je Audi A3 u svijet premium kompaktnih automobila. Kod S3 i S3 Sportback ovaj pogon je dio serije.
Podvozje porodice A3 spaja sportski karakter sa neprikosnovenom sigurnošću i najvišim komforom. Iza preciznosti i uravnoteženosti stoje tehnički savršena rješenja, poput stražnje osovine s četiri spone koja odvojeno tretira uzdužne i poprečne sile, ili elektromehaničko servoupravljanje koje karakteriše soficistirana preciznost i agilnost.
Kod svih varijanti s prednjim pogonom ESP sistem sadržava i elektronsku poprečnu blokadu. Inteligentno softwaresko rješenje upravlja raspodjelom pogonskih momenata na točkove u graničnim područjima kod vožnje u krivini, tako što pravi manje, jedva osjetne intervencije kočenja. Time se sprječava podupravljivost, optimira trakcija i još više povećava sigurnost vožnje.
Prilagodljivi amortizeri pod imenom Audi magnetic ride također se ne susreću u ovoj klasi osim kod Audija. Ovo novo tehničko rješenje služi za pomirenje vječite suprotnosti – bolje ležanje i komfor. Vozač može birati između „normal“ i „sport“ programa korištenjem prekidača, a prema željenom stilu vožnje.
Audijevi A3-modeli stižu na tržišta u rano ljeto. Široka paleta ponude, kako serijske tako i opcijske, obuhvata brojne elemente koji predstavljaju standard visoke tehnologije: dinamička cornering svjetla, adaptivno svjetlo za Xenon Plus glavna svjetla, navigacijski sistem Plus s MMI logikom upravljanja i brojni drugi vrhunci Napretka kroz tehniku.