Ništa, novi turistički brend Hrvatske

- Advertisement -

Nakon što se u Preku uspješnim pokazao koncept “buka+pljeskavice=dobra fešta” čega su se dosjetili eminentni turistički djelatnici, vrijeme je da se krene u nove projekte i nove ideje. Navečer neće biti ništa na Mulu, a ničega neće biti već od ranih jutarnjih sati na plaži Joz i na igralištu za odbojku.

“Dođite i ne doživite  ništa!” stoji na kraju poziva  na manifestaciju “Ništa  2012.” koju u Preku organizira Jerko Gregov. On je  sredinom mjeseca na Facebooku kreirao grupu s  istim imenom i ona je dosad  skupila preko 600 ljudi.

Svojevrsni manifest manifestacije objavio je na  svom blogu, prenosi Zadarski list.

“Štovani čitatelji čast mi je  predstaviti vam manifestaciju Ništa 2012. koja će se  dogoditi u Preku (otok  Ugljan) 23.08.2012. Za razliku od drugih događaja u kojima je cilj animirati goste i zabaviti ih te  im ponuditi nešto novo, mi  im ne nudimo ništa.

Za razliku od prokušanog  i uspješnog koncepta “buka  + pljeskavice = dobra  fešta”, mi gostima i sumještanima ne nudimo ništa.

Već od ranih jutarnjih sati  se neće događati ništa, popodne neće biti organiziran  beach party u uvali Joz, a  navečer neće biti nikakvih  događaja. Folklorno društvo  neće plesati kolo i pjevati  tradicionalne otočke napjeve o ljubavi, dojkama i  izgubljenim bičvama.

Potvrđeno nam je također  da neće nastupiti Mišo Kovač i Severina, a neće biti ni  iznenađenja večeri (znači  ništa od vatrometa). Rivom  neće šetati poznati glumci,  niti će se ikoji šeik usidriti  svojom jahtom ispred mjesta. Ovu manifestaciju podržavaju TZ Preko, Općina  Preko i mještani Preka najviše zato jer ne moraju niša  platiti niti se angažirati u  organiziranju “eventa”.

PROČITAJTE JOŠ:  Još jedan zemljotres: Tlo se zatreslo u Karlovcu

Dođite u Preko i ne  doživite ništa! Želite li  upoznati povijest mjesta,  povijest samostana i knjižnice na otočiću Galevcu,  snađite se sami. Mi se oko  toga ne želimo sekirat. Posjetite i maslinike u  kojima nema ništa za vidjeti,  pogotovo jer je suša opet  uspješno odradila posao. Ako vam je dosadno  možete posjetiti i remontno  brodogradilište u uvali Lamjana ni tamo isto nema  ništa, u stečaju je.

Također neće biti ništa  organizirano u vezi izleta do  tvrđave Sveti Mihovil. Svi žele postati poznati po  nečemu, mi želimo postati  poznati po ničemu. Dok  drugi nude svašta mi vam ne  nudimo ništa.

Ništa je nešto što pokušavamo promovirati kao  autohtoni hrvatski proizvod,  nešto što je specifično naše,  nešto što se može dobiti kod  nas za razliki od drugih  destinacija na mediteranu.

“Ništa” je nedovoljno prepoznato kao jedinstveni hrvatski proizvod, nešto što je  stalno u ponudi ljudima u  Hrvatskoj bilo da su njeni  građani ili gosti. Nema ništa od izlaska iz  krize, ništa od pada nezaposlenosti, niti od rasta  BDP-a, možda sljedeće godine, ne proizvodimo ništa,  ništa se ne isplati raditi niti  se ikoga isplati zaposliti. Otvoriš novine u njima  ništa, upališ televiziju i tamo ništa na programu, otvoriš novčanik, a u njemu  ništa.

U vinu nema ništa grožđa.  Kruh se pretvara u koru  ispunjenu zrakom i sve je  manji, a cilj je da postane  ništa.

PROČITAJTE JOŠ:  Zemljotres u Hrvatskoj: Dobro je zadrmalo

Nakon trideset godina rada dobiješ ništa, bez veze  ništa od operacije u bolnici  ili dobrog posla. Za bogatune i političare  građani su ništa i ništa ih ne  brine što oni misle o njima. Za druge ljude najčešće  govorimo da su nitko i  ništa. Ništa od dobrih plaća i  spasa brodogradnje.

Posla ima za zaštitare,  armižadore, politčare, birokrate čiji rad se svodi na  ništa, ili je konačni proizvod  ništa. Novac se stvara iz ništa, a  svako toliko više i ne vrijedi  ništa. Pa zašto i turistima ne  ponuditi ništa? Žele li upozati kulturu i život neka je  upoznaju, neka dobiju ništa.  Jedno izvorno autohtono  origialno ništa. A ako žele nešto više onda  im je kao i nama, neka se  snalaze sami, neka sami  traže zabavu, pomoć, neka  sami sebi kuhaju hranu i  neka sami pronađu mjesta  koja vrijedi posjetiti.

Mi ne nudimo ništa, a za  drugo neka se pobrinu sami!” Gregov ističe kako je  odlično što će se prva manifestacija “Ništa” održati  baš u Preku, piše Zadarski list.

– Preko je savršena destinacija za organizaciju  ničega. Pošto organiziramo  ništa to znači da nećemo  uložiti nikakav trud i rad u  organizaciju, a neće se niti  potrošiti novaca. To se dobro uklapa u pozicioniranje  Preka kao dalmatinske i  otočke destinacije. Nikakav  trud uložen u organizaciju  događaja odraze je i dalmatinske radne etike, a nikakva sredstva uložena u  organizaciju puno govore o  darežljivosti otočkog stanovništva.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Turisti sa svih kontinenata preplavili Mostar

Turistička sezona u Mostaru je već uveliko počela i...

Gdje će Bosanci i Hercegovci dočekati prvomajske praznike i šta kažu o cijeni janjetine

Bosanci i Hercegovci vrše posljednje pripreme za prvomajske praznike....

Na parkingu u Hrvatskoj snimio kukca jezivog izgleda: Zna li neko koja je ovo životinja?

Na popularnoj društvenoj mreži Reddit, često nailazimo na zanimljive...