Na nedavno objavljenoj „BrandScore listi TOP30 brandova“ za tržište Bosne i Hercegovine, prema istraživanju Ipsos Pulsa u prvoj polovici 2011. godine, među 30 najbolje ocijenjenih brandova, čak je 6 brandova Agrokora: Margo margarin, Zvijezda tvrdi margarin, Ledo riba, Ledo povrće, ABC sir, te Sarajevski kiseljak.
Agencija Ipsos Puls, u okviru svog renomiranog istraživačkog projekta BRANDpuls izradila je i novi indeks: BRANDscore – jedinstveni indikator snage branda izračunat na temelju važnih indikatora performansi pojedinog branda. Važno je spomenuti da se BrandPuls istraživanje provodi na nacionalno reprezentativnom uzorku od 1000 ispitanika, dva puta godišnje, za oko 1000 brandova podijeljenih u 60-ak kategorija robe široke potrošnje i predstavlja svojevrstan „sud potrošača“, odnosno ocjenjivanje snage pojedinog branda.
Budući da se za sve kategorije i brandove BRANDPuls indikatori ispituju na isti način, BRANDscore omogućuje uspoređivanje različitih brandova iz istih, ali i iz različitih kategorija. Na taj način je formirana i rang lista svih brandova od „najjačih“ do „najslabijih“.
Uz do sada osvojena priznanja (Super Brands, Trusted Brands, Best Buy Award) i prva BrandScore lista, prema istraživanjima provedenim za hrvatsko i tržište Bosne i Hercegovine, potvrda je snage brandova Agrokora.