Jeste li znali da prosječno domaćinstvo godišnje troši 182.500 litara vode, a da slavina, sa koje svake sekunde iscuri kapljica vode, mjesečno uzrokuje gubitke od 625 litara najdragocjenije tečnosti na planeti Zemlji?! Ipak, mali koraci poput zatvaranja česme prilikom pranja zuba mogu osigurati da se godišnje uštedi 10.512 litara vode.
Vođeni ovim podacima, koji jasno ukazuju na prednosti savjesnog trošenja vode u svakodnevnom životu, Henkel Beauty Care je pokrenuo međunarodnu inicijativu „Be smarter. Save water. – Budimo odgovorni. Čuvajmo vodu.”
U Bosni i Hercegovini kampanja se realizuje u saradnji sa kompanijom dm drogerie markt, a usmjerena je na ekološku akciju čišćenja Parka prirode Hutovo blato.
„Park prirode ‘Hutovo blato’ kao biser prirode, međunarodno važno zaštićeno područje i nacionalni spomenik Bosne i Hercegovine zaslužuje stalnu brigu i pažnju šire zajednice. Ova eko-akcija se uklapa u našu strategiju održivosti čistoće vodnih resursa i brojnih izvorišnih zona Hutova blata, a sve u cilju očuvanja bioraznolikosti, zdravlja ljudi i brojnih besplatnih usluga koje nam pruža ovaj eko-sustav. Zahvaljujem partnerima projekta, kompanijama Henkel i dm te ronilačkom klubu ‘Bosna’, koji nam ovom eko-akcijom čišćenja komunalnog otpada iz Svitavskog jezera, pomažu da postignemo zacrtane ciljeve“, poručio je Nikola Zovko, direktor Parka prirode Hutovo blato.
Svoj doprinos društveno-odgovornoj kampanji, u okviru koje će sva sredstva biti usmjerena na finansiranje ronilačkih klubova koji će sprovoditi akciju čišćenja kao i na potrebne mehanizacije za aktivnost čišćenja, kupci mogu dati kupovinom Fa, schauma i Vademecum proizvoda u periodu od 2.5. do 24.7. u dm prodavnicama širom BiH.
„Naš je cilj da komunikacijom kroz zajedničku kampanju s partnerom dm BiH utječemo na stvaranje svijesti o važnosti vode i odgovornog stava prema potrošnji i zaštiti čistoće vode. Jako je važno da svi prihvatimo kako samo zajedničkim snagama možemo postići rezultate, a svi mi možemo dati svoj doprinos. Ovakve kampanje nas podsjećaju da naše prirodne resurse ne trebamo uzimati zdravo za gotovo nego se o njima trebamo brinuti. Zato nam je drago što imamo podršku naših partnera i kupaca i zahvaljujemo svima što su nas podržali u ovoj kampanji“, izjavio je Željko Smodlaka, Predsjednik uprave Henkel Adria.
Prema podacima Ujedinjenih nacija, više od 1,2 milijarde ljudi živi u područjima na kojim vlada oskudica vode, dok 500 miliona ljudi živi u područjima koji su pod rizikom da ostanu bez dovoljne količine ovog resursa.
„Podrškom ovoj kampanji želimo podsjetiti na značaj vode kao osnovnog prirodnog resursa koji omogućava život ne samo ljudima, već i biljkama i životinjama, a Hutovo blato je izuzetan primjer staništa koji brine o svim živim bićima. Naime, močvare, osim što su središta biološke raznolikosti, i ljudima pružaju brojne ‘usluge’ kao što su pročišćavanje vode i zaštita od poplava. Raduje nas činjenica da ćemo našom podrškom pomoći realizaciju čišćenja ovog jedinstvenog parka prirode”, izjavila je Admira Isaković, članica Uprave dm-a.
Hutovo blato smatra se jednim od najvećih zimovališta ptica na području Evrope. Međunarodni Savjet za zaštitu ptica (ICBP) 1998. godine uvrstio je ovaj park prirode na listu međunarodno važnih staništa ptica, a 2001. godine, prema Ramsarskoj konvenciji, Hutovo blato upisano je na na listu močvara od međunarodne važnosti. Pored Livanjskog polja i Bardače, Hutova blato jedna je od tri međunarodno zaštićene močvare u našoj zemlji.