Sarajevo će dobiti turističku karticu kakvu imaju svjetske metropole

- Advertisement -

Sarajevo će se uskoro pridružiti svjetskim metropolama koje imaju sveobuhvatne pakete ponude za svoje posjetioce uvezane kroz jednu uslugu i jednu karticu.

Riječ je o ideji tima “Sarajevo Card”, koji svoju platformu planiraju predstaviti ovog mjeseca, a koju su vrijedno razvijali sa svojim partnerima skoro dvije godine. Paket će uključuje noćenje u hotelima, transport, razne popuste na hranu i pića u restoranima, popuste na ulaznice za muzeje, vožnju žičarom, kao i druge benefite kod njihovih partnera.

– Proizvod je inovativan i jedinstven na našem tržištu jer spaja dvije velike privredne grane IT sektor i turizam. Ključna stvar kod kartice pored toga što turistima štedi novac, štedi i ono najviše što vrijedi, a to je vrijeme. Cijeli naš projekt je u online formi i to je također prednost koju drugi nemaju. Ponosna sam na činjenicu da smo u najgore moguće doba pandemije, zatvorenih granica, zabrane putovanja, smogli snage i hrabrosti, kada su svi okrenuli leđa turizmu, da sa svojim timom pokrenemo i kreiramo jedan novi jedinstveni turistički proizvod koji turistima nudi kompletnu uslugu na jednom mjestu – istakla je Nađa Huseinbegović, djevojka na čelu tima koji je kreirao ovaj novi turistički proizvod.

PROČITAJTE JOŠ:  Tragedija koja je potresla javnost: Tužilaštvo čeka nalaz obdukcije tijela majke i djeteta izvučenih iz rijeke Miljacke

Realizacijom ideje i proizvoda rješava se problem koji turisti imaju po dolasku u glavni grad. Kupnjom kartice će prije samog dolaska u grad već dobiti određene usluge koje su od krucijalne važnosti. Karticom dobiju spavanje, prijevoz, hranu, mogućnost kupovine uz popuste.

– Upravo svi problemi koje je korona prouzrokovala, nas su motivirali da radimo još jače i bolje kako bi kroz našu platformu pomogli oporavak turističkog sektora. Mi želimo učiniti da turizam kroz našu platformu radi tokom cijele godine, a ne sezonski. Rast i razvoj turizma znače pojavu novih oblika proizvoda za čiju je proizvodnju i održavanje veoma bitan ljudski kapital. Povećanjem prodaje kartica, i povećanjem broja turista u Sarajevu svi partneri će imati veći obim posla što će zahtijevati i novu radnu snagu – ističe Huseinbegović.

PROČITAJTE JOŠ:  (VIDEO) Jedna tiha i kišna sarajevska večer bez pješaka i vozača

Mnogi su prepoznali značaj projekta, a jedan od njih je USAID “Diaspora Invest” koji je podržao ovu ideju kroz programe tehničke podrške i mentoringa.

– Turisti će putem platforme Sarajevocard.com imati mogućnost da na jednom mjestu vide i kupe skoro sve sadržaje koje grad nudi na jednom mjestu. Pored toga u saradnji sa našim partnerima plaćajući preko naše platforme ostvaruju popuste od 20-80 posto što je za sve win-win situacija. Sarajevo će s ovim iskorakom biti na korak bliže svjetskim metropolama i pratiti trendove u turističkom sektoru – zaključuje Huseinbegović.

“Sarajevo Card” se povezao sa zajednicama u bosanskohercegovačkoj dijaspori te će u narednom periodu promovirati ovu ideju široj zajednicu u zemlji i svijetu, saopćeno je iz projekta “Diaspora Invest”.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Usvojena inicijativa da jedna ulica u Sarajevu ponese ime Abdulaha Sidrana

Komisija za obilježavanje, čuvanje i njegovanje historijskih događaja i...

Nastavljena izgradnja južne tribine Veležovog stadiona

Nastavak projekta izgradnje južne tribina stadiona Rođeni teče planiranom...

Podignuta prva optužnica u BiH zbog negiranja genocida

Tužilaštvo Bosne i Hercegovine podiglo je optužnicu protiv Vojina...

Još sutra sunčano, od 1. maja kiša i grmljavina

Još sutra, u utorak, 30. aprila, očekuje se...

U rijeci Neretvi u mjestu Čeljevo pronađeno tijelo 28-godišnjaka

Beživotno tijelo 28-godišnjeg muškarca pronađeno je u rijeci Neretvi...