Parada najljepših

- Advertisement -

U splitskoj gradskoj luci održana je tradicionalna parada najljepših i najznačajnijih brodova koji su učestvovali na sajmu Croatia Boat Show. Na paradi je učestvovalo ukupno 25 brodova, a svi oni konkurirali su za tradicionalne nagrade Croatia Boat Show Trophy. Donosimo popis nagrađenih brodova po kategorijama:

Brod Sajma

San Lorenzo 100 New (San Lorenzo)

San Lorenzo je brodogradilište kojem je u roku od osam godina uspjelo velikim slovima upisati se u galaksiju italijanske nautičke brodogradnje. Jahte ove kuće odlikuju se besprijekornim smirenim dizajnom, izvanrednom brodograđevnom kvalitetom i vrhunskom udobnošću, a činjenica da se svaka gradi uvažavajući zahtjeve naručitelja, čini brodove imena san Lorenzo kategorijom za sebe, jer ne postoje dva ista.

Motor Yacht – Open 70 +
Predator 108 (Spectator Solis)

P 108 reprezentant je koncepcije koja je proslavila kuću Sunseeker, a temelji se na sintezi britanske brodograđevne tradicije, u kojoj je imperativ uvijek bio vrhunska maritimnost i sigurnost, te mediteranske estetike i komfora. To je jahta izrazito sportskih, agresivnih linija, vrlo udobna, brza i pouzdana u svim vremenskim uvjetima.

Motor Yacht – Open 50-70
Riva Vertigo (Pivatus Yachting)

Jahte kuće Riva slijede istu filozofiju koncepta koja je proslavila glisere ove kuće građene još ranih 60 – ih na jezeru Garda. Ulaskom u grupaciju Ferretti, Rivi je omogućen pristup ogromnom znanju odjela AYT o novim materijalima i kompjuterskom projektiranju, tako da velike motorne jahte pod imenom Riva predstavljaju vrhunac u svojoj kategoriji, kada su u pitanju projekt, gradnja i opremanje, te nadasve osebujna estetika brodova te kuće.

PROČITAJTE JOŠ:  Sajam gramofonskih ploča u maju u Sarajevu

Fly Bridge >60
Prestige 38 (Euromarine)

Kada je kuća Jeanneau – koja se ranije proslavila izvrsnim jedrilicama – krenula u proizvodnju motornih brodova, iskoristila je bogat „know how“ grupacije Benneteau, tako da su jahte linije Prestige od samog izlaska na tržite stekle izvanredan ugled i klijentelu. Francuzi su se oblikujući jahte ove serije dobrim dijelom oslonili i na italijansku nautičku tradiciju. Štoviše, Prestige se sada gradi u italiji, tako da se može reći kako je ta linija sinteza brodograđevnog iskustva dvaju najjačih mediteranskih nacija u tom području.

Motor Yacht-Open 40-50
Grand Banks 45 (Nautika centar Nava)

Jahta nastala adaptacijom radnih brodova sjevernoameričkih jezera, 50 – ih godina proširila se istočnom i zapadnom obalom SAD-a, te tako postala „morski brod“. Odlikuju je dobre plovidbene sposobnosti i izuzetna udobnost. Kao kategorija za sebe, Grand Banks postao je  pojam u svijetu motorne nautike, budući da mu klijentelu čine ljudi kojima nije do brzine, već žele krstariti u punom komforu.

Jedrilica
Murtić DS 52 (AAG Nautika)

Krstaš DS 52 kompanije Murtić Yachts predstavlja ne samo vrhunac brodograđevne tehnologije u jednom relativno uskom segmentu Cruiser – Racera, nego je po primjeni karbona i besprijekornom projektiranju u vrhu svjetskog trenda u nautičkoj brodogradnji. Potpisnici osnovnog projekta Botin i  Carkeek imaju za sobom na desetke najuspješnijih regatnih brodova današnjice u raznim kategorijama, dok je Marko Murtić njihovom projektu dodao ergonomski izvrsno oblikovano potpalublje i inovativnu upotrebu karbona u oblikovanju elemenata interijera, čime je dobiven brod za oko 20 posto lakši od ostalih u toj kategoriji

PROČITAJTE JOŠ:  Najpoznatiji bh. berber Irfan Tepić priredio dan za pamćenje za 60 djece iz vrtića Vjeverica

Izlagač debitant

Yuka 700 Classic (Yuka Yachting)

Yuka 700 moderna je verzija tradicionalne brodice kategorije runaboat, u neku ruku luksuznog vodenog automobila, jer se dizajn tih brodica, nastalih u New Yorku 30-ih godina odlikuje automobilskom estetikom. Svevremenski elegantne, te brodice nalaze primjenu kao tenderi na velikim jahtama, ali i kao mala morska prometala za mondeni svijet u ljetovalištima poput Cannesa ili Monte Carla.

Pneumatska brodica
Pirelli 880 (Navis Marine)

U gami vrhunskih pneumatskih brodica stakloplastičnog korita koje proizvodi italijanska nautička industrija, gumenjaci kuće Pirelli odlikuju se izvanrednim dizajnom, besprijekornom maritimnošču i udobnošću na nivou nezamislivom za gumenjake prije pet ili deset godina. Ono što je nekad bila najveća mana gumenjaka – ograničena trajnost neoprenskih komora – zahvaljujući novim materijalima poput hypalona, revolucionarno je eliminirano.

Inovacija
Colnago 26 (Pakleni otoci)

Colnago 26 s razlogom je dobio nagradu za inovaciju u nautičkoj proizvodnji, budući da se radi ne samo o jednom od rijetkih plovila sa pneumatskim stabilizatorima i krutim koritom tako uspjelog dizajna, nego o jedinom u kojeg je korito umjesto od uobičajene stakloplastike izrađeno od maritimnog aluminija. Riječ je o praktino neuništivom materijalu, jer ne oksidira ni u agresivnom ambijentu kao što je morski, moguće ga je izvanredno oblikovati, a neuporedivo je sigurniji od stakloplastike. Colnago je osim toga vrlo inteligentno upotrijebio moderne propulzijske sisteme, kao što su vodene turbine, krmene stope i površinski vijci.

[nggallery id=51]

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Sajam gramofonskih ploča u maju u Sarajevu

Sajam gramofonskih ploča bit će održan 11. i 12....

Najpoznatiji bh. berber Irfan Tepić priredio dan za pamćenje za 60 djece iz vrtića Vjeverica

Irfan Tepić, majstor za šišanje, uređivanje i brijanje muške...

Vrijeme u BiH: Evo kakve se temperature očekuju sutra

U Bosni i Hercegovini sutra se očekuje sunčano vrijeme....