Novi BMW G 310 GS  

- Advertisement -

Ako se postavi pitanje prema BMW Motorrad-u, GS je obećanje- obećanje perfektne funkcionalnosti, pouzdanosti i robusnosti. Novi G 310 GS prenosi sve te kvalitete u donji segment motora sa zapremninom ispod 500cc, prihvaćajući ih u njemu specifičnoj, odrasloj interpretaciji.

G 310 GS je punokrvni GS:  suvremeni proizvod sa razinom raznovrsnosti koji trenutačno nema pravog suparnika u svom segmentu. Agilan je i okretan u gradskom prometu te je istovremeno robustan i čvrst pri upotrebi na terenu. To ga čini idealnim partnerom u avanturama svakodnevne vožnje.  Iznimno kompaktan, a istovremeno zreo i udoban, novi GS otvara u potpunosti novi doživljaj vožnje unutar svog segmenta. Upravo ova raznovrsnost čini G 310 GS jedinstvenim u ovom ulaznom segmentu motorkotača.

Karakteristični GS dizajn.
BMW G 310 GS može se identificirati kao punokrvni GS već na prvi pogled. Sa svojim karakterističnim značajkama kao što su visoki prednji blatobrani, upečatljiva bočna linija te kratak i visok stražnji kraj, BMW G 310 GS odlikuje se klasičnim elementima koje sadrže njegovi veći prethodnici GS modela. Čine ga kompaktne proporcije u kombinaciji s kratkim međuosovinskim razmakom, 19“ prednji kotači i produženi hod prednje vilice koja osigurava tipični uspravni stav vožnje što obećava okretnu i brzu voznu dinamiku motocikla.

Novi BMW G 310 GS (1)

Inovativni jednocilindrični pogonski agregat namijenjen za dinamičnu vožnju kao i za sveobuhvatnu upotrebu na tržištima diljem svijeta.
Središnja figura novog BMW G 310 GS je 313cc vodeno hlađeni jednocilindrični pogonski agregat, već od prije poznat iz G 310 R sa 4 ventila i dvije bregaste osovine u glavi cilindra u kombinaciji sa elektroničkim ubrizgavanjem goriva. Dobivena zapremina ovog pogonskog agregata je postignuta promjerom cilindra od 80 mm i hodom klipa od 62.1 mm.  Vrlo bitna značajka ovog pogonskog agregata novog BMW G 310 GS je u tome što je cilindar nagnut prema stražnjem kraju dok je glava cilindra zaokrenuta za 180 stupnjeva: usis u prednjem dijelu, ispuh u stražnjem dijelu. Ovakva konfiguracija pridonosi logici linearne dostave smjese goriva i zraka te isto tako ima pozitivne pomake u vidu same arhitekture motocikla.  Pogonski agregat razvija snagu od 25 kW ( 34 hp) pri 9500 okr/min , te maksimalni okretni moment od 28 Nm pri 7500 okr/min.  Novi pogonski agregat je idealni partner za dinamičnu vožnju i užitak, sve to u kombinaciji sa niskom težinom od svega 169,5 kg.

Novi BMW G 310 GS (3)

Efektivno podmazivanje i sustav hlađenja za maksimalnu pouzdanost čak i u nepovoljnim uvjetima.
Vrlo bitna i vitalna dostava ulja za hlađenje i podmazivanje pogonskog agregata odvija se pomoću „mokrog“ sustava za podmazivanje (wet sump lubrication). Unutar samog sustava za podmazivanje nalazi se dovoljno pregrada koje osiguravaju konstantni dotok ulja za podmazivanje čak i pri ekstremnim uvjetima vožnje. Sustav vodenog hlađenja pogonskog agregata također osigurava izvrsnu toplinsku postojanost čak i pri izrazito visokim vanjskim temperaturama. Rashladna tekućina cirkulira kroz poveći hladnjak koji je smješten u podnožju stupa upravljača.

Novi BMW G 310 GS (4)

6-brzinska mjenjačka kutija, visoka maksimalna brzina kao i balansirajuće vratilo za dinamične performanse i izvrsnu glatkoću rada.
Transmisija snage se odvija pomoću više lamelnog mokrog kvačila sa 6 stupnjeva prijenosa. Sekundarni pogon na stražnji kotač se odvija pomoću lančanog prijenosa. Sa vrlo spontanim i linearnim odazivom gasa i živahnom isporukom snage sve do maksimalnog broja okretaja pogonskog agregata od 10 500 okr/min. Štoviše,  balansirajuće vratilo smješteno ispred koljenastog vratila vrlo efektivno suzbija neželjene vibracije, što se pozitivno odražava na ugođaj u vožnji i glatkoću rada jednocilindričnog pogonskog agregata.  Upravljačka jedinica pogonskog agregata BMS-E2 u koordinaciji sa dovodom zraka osigurava vrlo niske emisije štetnih plinova i osigurava zadovoljavanje zahtjeva EU4 normi.

Novi BMW G 310 GS (5)

Cjevasti okvir, upside-down vilica, precizna upravljivost u kombinaciji brzim odazivom i laganim rukovanjem.
U vidu samog ovjesa motorkotača, novi G 310 GS je vrlo sličan roadsteru G 310 R u vidu upotrebe šupljeg cjevastog okvira sa montirajućim stražnjim krajem koji kombinira torzijsku krutost i robusnu kvalitetu.  Uzimajući u obzir jako dobar balans, zadovoljeni su uvjeti iznimne stabilnosti, preciznog i brzog upravljanja. Prednji ovjes motorkotača se sastoji od čvrste upside-down vilice dok se na stražnjem kraju nalazi rotirajuća aluminijska ruka koja je potpomognuta sa direktno montiranom oprugom.

Novi BMW G 310 GS (6)

Visoko kvalitetan kočioni sustav s ABS funkcijom i multifunkcionalni instrumentalni zaslon.
Kao i svi BMW motorkotači, novi G 310 GS dolazi sa ABS funkcijom kočenja kao standardnom opcijom.  Sustav se sastoji od kočionih elemenata velikih performansi sa 2-kanalnim ABS-om kako bi se postiglo što efikasnije smanjenje brzine i što kraći zaustavni put. Za upotrebu na  lakim terenskim vožnjama ABS sustav se vrlo lako može deaktivirati pritiskom na tipku ukoliko je to potrebno. Novi G 310 GS je opremljen modernim zaslonom od tekućih kristala koji nudi perfektan pregled i mnoštvo informacija. Informacije koje su prikazane na zaslonu su :  okretaji pogonskog agregata,  prikaz putne brzine, stupanj prijenosa, ukupna kilometraža, temperatura pogonskog agregata, količina goriva, preostali domet, prosječna potrošnja, prosječna putna brzina te sat.

Novi BMW G 310 GS (7)

Perfektno dizajnirana BMW GS ergonomija za opuštenu i zabavnu vožnju na cesti i na terenu.
Novi BMW G 310 GS pruža opuštajući položaj sjedenja koji omogućuje bezbrižno uživanje na cesti kao i na terenskoj vožnji po šumskim putevima i šljunčanim stazama. Kao što je to običaj kod BMW motorkotača sve kontrole su logične, jednostavne i sigurne za korištenje. Velika pažnja je usmjerena na jednostavno i sigurno rukovanje uzimajući u obzir različite grupe vozača.

 

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

(VIDEO) U stravičnoj nesreći troje mladih izgubilo živote

U stravičnoj saobraćajnoj nesreći koja se dogodila u četvrtak,...

(VIDEO) Polomio felge na putu, policija lopatom “zakrpila” rupe

U Jajcu je jedan muškarac doživio nesreću, kada je...

Tragedija sa Marijin dvora nije dovoljna opomena: Policija isključila 20 vozača tokom prethodne večeri

Policija Kantona Sarajevo isključila je proteklog dana iz saobraćaja...