Ako se postavi pitanje prema BMW Motorrad-u, GS je obećanje- obećanje perfektne funkcionalnosti, pouzdanosti i robusnosti. Novi G 310 GS prenosi sve te kvalitete u donji segment motora sa zapremninom ispod 500cc, prihvaćajući ih u njemu specifičnoj, odrasloj interpretaciji.
G 310 GS je punokrvni GS: suvremeni proizvod sa razinom raznovrsnosti koji trenutačno nema pravog suparnika u svom segmentu. Agilan je i okretan u gradskom prometu te je istovremeno robustan i čvrst pri upotrebi na terenu. To ga čini idealnim partnerom u avanturama svakodnevne vožnje. Iznimno kompaktan, a istovremeno zreo i udoban, novi GS otvara u potpunosti novi doživljaj vožnje unutar svog segmenta. Upravo ova raznovrsnost čini G 310 GS jedinstvenim u ovom ulaznom segmentu motorkotača.
Karakteristični GS dizajn.
BMW G 310 GS može se identificirati kao punokrvni GS već na prvi pogled. Sa svojim karakterističnim značajkama kao što su visoki prednji blatobrani, upečatljiva bočna linija te kratak i visok stražnji kraj, BMW G 310 GS odlikuje se klasičnim elementima koje sadrže njegovi veći prethodnici GS modela. Čine ga kompaktne proporcije u kombinaciji s kratkim međuosovinskim razmakom, 19“ prednji kotači i produženi hod prednje vilice koja osigurava tipični uspravni stav vožnje što obećava okretnu i brzu voznu dinamiku motocikla.
Inovativni jednocilindrični pogonski agregat namijenjen za dinamičnu vožnju kao i za sveobuhvatnu upotrebu na tržištima diljem svijeta.
Središnja figura novog BMW G 310 GS je 313cc vodeno hlađeni jednocilindrični pogonski agregat, već od prije poznat iz G 310 R sa 4 ventila i dvije bregaste osovine u glavi cilindra u kombinaciji sa elektroničkim ubrizgavanjem goriva. Dobivena zapremina ovog pogonskog agregata je postignuta promjerom cilindra od 80 mm i hodom klipa od 62.1 mm. Vrlo bitna značajka ovog pogonskog agregata novog BMW G 310 GS je u tome što je cilindar nagnut prema stražnjem kraju dok je glava cilindra zaokrenuta za 180 stupnjeva: usis u prednjem dijelu, ispuh u stražnjem dijelu. Ovakva konfiguracija pridonosi logici linearne dostave smjese goriva i zraka te isto tako ima pozitivne pomake u vidu same arhitekture motocikla. Pogonski agregat razvija snagu od 25 kW ( 34 hp) pri 9500 okr/min , te maksimalni okretni moment od 28 Nm pri 7500 okr/min. Novi pogonski agregat je idealni partner za dinamičnu vožnju i užitak, sve to u kombinaciji sa niskom težinom od svega 169,5 kg.
Efektivno podmazivanje i sustav hlađenja za maksimalnu pouzdanost čak i u nepovoljnim uvjetima.
Vrlo bitna i vitalna dostava ulja za hlađenje i podmazivanje pogonskog agregata odvija se pomoću „mokrog“ sustava za podmazivanje (wet sump lubrication). Unutar samog sustava za podmazivanje nalazi se dovoljno pregrada koje osiguravaju konstantni dotok ulja za podmazivanje čak i pri ekstremnim uvjetima vožnje. Sustav vodenog hlađenja pogonskog agregata također osigurava izvrsnu toplinsku postojanost čak i pri izrazito visokim vanjskim temperaturama. Rashladna tekućina cirkulira kroz poveći hladnjak koji je smješten u podnožju stupa upravljača.
6-brzinska mjenjačka kutija, visoka maksimalna brzina kao i balansirajuće vratilo za dinamične performanse i izvrsnu glatkoću rada.
Transmisija snage se odvija pomoću više lamelnog mokrog kvačila sa 6 stupnjeva prijenosa. Sekundarni pogon na stražnji kotač se odvija pomoću lančanog prijenosa. Sa vrlo spontanim i linearnim odazivom gasa i živahnom isporukom snage sve do maksimalnog broja okretaja pogonskog agregata od 10 500 okr/min. Štoviše, balansirajuće vratilo smješteno ispred koljenastog vratila vrlo efektivno suzbija neželjene vibracije, što se pozitivno odražava na ugođaj u vožnji i glatkoću rada jednocilindričnog pogonskog agregata. Upravljačka jedinica pogonskog agregata BMS-E2 u koordinaciji sa dovodom zraka osigurava vrlo niske emisije štetnih plinova i osigurava zadovoljavanje zahtjeva EU4 normi.
Cjevasti okvir, upside-down vilica, precizna upravljivost u kombinaciji brzim odazivom i laganim rukovanjem.
U vidu samog ovjesa motorkotača, novi G 310 GS je vrlo sličan roadsteru G 310 R u vidu upotrebe šupljeg cjevastog okvira sa montirajućim stražnjim krajem koji kombinira torzijsku krutost i robusnu kvalitetu. Uzimajući u obzir jako dobar balans, zadovoljeni su uvjeti iznimne stabilnosti, preciznog i brzog upravljanja. Prednji ovjes motorkotača se sastoji od čvrste upside-down vilice dok se na stražnjem kraju nalazi rotirajuća aluminijska ruka koja je potpomognuta sa direktno montiranom oprugom.
Visoko kvalitetan kočioni sustav s ABS funkcijom i multifunkcionalni instrumentalni zaslon.
Kao i svi BMW motorkotači, novi G 310 GS dolazi sa ABS funkcijom kočenja kao standardnom opcijom. Sustav se sastoji od kočionih elemenata velikih performansi sa 2-kanalnim ABS-om kako bi se postiglo što efikasnije smanjenje brzine i što kraći zaustavni put. Za upotrebu na lakim terenskim vožnjama ABS sustav se vrlo lako može deaktivirati pritiskom na tipku ukoliko je to potrebno. Novi G 310 GS je opremljen modernim zaslonom od tekućih kristala koji nudi perfektan pregled i mnoštvo informacija. Informacije koje su prikazane na zaslonu su : okretaji pogonskog agregata, prikaz putne brzine, stupanj prijenosa, ukupna kilometraža, temperatura pogonskog agregata, količina goriva, preostali domet, prosječna potrošnja, prosječna putna brzina te sat.
Perfektno dizajnirana BMW GS ergonomija za opuštenu i zabavnu vožnju na cesti i na terenu.
Novi BMW G 310 GS pruža opuštajući položaj sjedenja koji omogućuje bezbrižno uživanje na cesti kao i na terenskoj vožnji po šumskim putevima i šljunčanim stazama. Kao što je to običaj kod BMW motorkotača sve kontrole su logične, jednostavne i sigurne za korištenje. Velika pažnja je usmjerena na jednostavno i sigurno rukovanje uzimajući u obzir različite grupe vozača.