Nova Fiat Panda

- Advertisement -

Bh. novinarima u Sarajevu predstavljena je nova Fiat Panda, gradski mališan od kojeg iz Fiata, kako su rekli, u BiH očekuju solidne tržišne rezultate imajući u vidu činjenicu da, kako ističu, prodaja ovog automobila u zemljama EU ide odlično. Više detalja o novom Fiatovom vozilu svakako pročitajte u nastavku:

Nova Panda je evolucija izuma koji je u svojoj 31-godišnjoj povijesti uvijek bila ljubazna, svestrana i jednostavna za korištenje. Panda, uz svoju povijest, je i nešto više: brand bogat jakim racionalnim i emocionalnim vrijednostima, automobil koji je proizveden u više od 6.4 primjeraka koji je osvojio 16 milijuna različitih vozača u smislu ukusa, dobi, nacionalnosti i pozadina. Najbolje je prodavana te je znatno pridonijela neospornom Fiatovom vodstvu u ovom segmentu: prvi modeli 600 i 500, model 126 i prva Panda, Cinquecento i Seicento, druga generacija Pande (2003) i novi 500 koji je pokrenut 2007. Fiat je uvijek bio referentna točka, u segmentu gradskih automobila, u Europi zbog svoje stručnosti koja je razvijena u kontinentalnim gradovima.

Treća generacija Pande izlazi iz ove tehničke i ljudske baštine. Nudi više kvalitete u pogledu prostora, udobnosti, funkcionalnosti, tehnologije i sigurnosnih značajki. Ona kombinira najbolje značajke prve i druge generacije automobila. Ovo inteligentno vozilo je idealno za one koji žele kombinirati praktično rukovanje gradskog automobila s prostorom i udobnosti kompaktnog automobila. Uz sve to dodatno je poboljšana moderan i skladan izgled koji uzvisuje Pandu te je ona od sada postala dio našeg kolektivnog sjećanja, baš kao i drugi predmeti koji proizlaze iz talijanske kreativnosti, Fiata 500, Vespa Piaggio, Moka Bialetti i Cubo od Bruno Munaria. Jedinstveni proizvodi kojem ne možete suditi samo po izgledu, niti mogu predstavljati samo dobru vježbu inženjeringa. Umjesto toga, oni su snažna alkemija, inovativni u dizajnu i konceptu koji redefinira zajedničke referentne točke i usporedbe. Kada se to dogodi, remek-djela industrije su ronena. Fiat Panda je jedno od njih.

Jednostavno Panda

Panda je sinonim za praktičnost i korisnost. Pojam ljepote povezan je u izradu svih vidljivih i opipljivih dijelova, koncept kojem se teži kroz novi dizajn Pande. Sada u svojoj trećoj generaciji, Panda je poboljšala, i funkcionalnost i pozornost na detalje, svaki od elemenata. Rezultat je velika ukupna harmonija, zbog primjene skladnih znakove te se tako povećava upotrebljivost i vrijednost dizajna. Polazeći od koncepta da svatko od nas ima različite zahtjeve, novi automobil maksimalno koristi unutarnji prostor. Iako je i dalje kompaktni automobil, Panda je narasla samo nekoliko centimetara kako bi osigurala postizanje najviših standarda sigurnosti i poboljšala velikodušnost putničkog prostora.

S dužinom od 365 cm, širinom od 164 cm i visinom od 155 cm, u novu Pandu se može udobno smjestiti do pet osoba te je jedan od najprostranih automobila u svojoj klasi: 225 litara koji postaju 260 ako su klizna stražnja sjedala u potpunosti povučena naprijed te 870 litara ako su stražnja sjedala preklopljena. Fiat Panda nudi, brojne pretince za pohranu i široku lepezu konfiguracija prednjih i stražnjih sjedala, maksimalnu slobodu uporabe prostora. Osim toga, svatko od nas ima vlastiti životni stil, osobni odnos s vlastitim objektima, naš vlastiti način da ih distribuiramo u prostor. Novi model je mjesto koje možete ispuniti na posve osoban način, ali u isto vrijeme je i mjesto koje ćete rado podijeliti s drugima, kao da se radi o udobnom talijanskom domu koji je pun topline i velikodušnosti. Eksterijer je takoner u nepogrešivom “talijanskom stilu” i “Mediteran” stilskog jezika gdje glatki oblici daju privlačan, čvrst i zaštitni izgled.

Više Panda

Nova Panda je velikodušna i inteligentna ima inovativne značajke koje pojednostavljuju i poboljšavaju užitak vožnje koji je dostupan svima. Uostalom, u današnje vrijeme, ljudi koji se odluče za kompaktni automobil ne žele se odreći tehnologije koja je rezervirana za vozila višeg segmenta. Panda uspijeva zadovoljiti ove potrebe s potrebom sigurnosti koja je dostupna u pogledu cijene i troškova održavanja. Nova Panda tako kombinira najbolje značajke prve i druge generacije automobila. Panda je novo inteligentno rješenje u današnjim nesigurnim ekonomskim vremenima.

Naime, iza tog zabavnog i sigurnog izgleda, Panda nudi sofisticirana tehnološka rješenja koja su jednostavna za korištenje i zadovoljiti će sve potrebe svakodnevne vožnje, kao i rastuću socijalnu svijesti o okolišu i sigurnosti. Nova Panda sadrži dva nova vrlo vrijedna uređaja koji bi kupci očekivali u automobilima iz višeg segmenata, naime: “Ublažavanje sudara pri niskim brzinama” kočni sustav i “Blue & Me TomTom 2 LIVE” navigacijski sustav. Sadržaj kao što su Start & Stop, Indikator promjene stupnja prijenosa (GSI), ecoDrive i ECO način rada su dodani na TwinAir turbo motor. Akronimi koji su sada dio standardne terminologije a Fiat je doprinio njihovom stvaranju i razvoju te su sada grupirane zajedno u “Air” Technologiju. Fiat je brand koji se identificira s malim utjecajem na okoliš. To je filozofija koja je dovela do definiranja palete motora, svi su prvaci u potrošnji goriva, emisiji štetnih plinova i performansa. Ističu se potpuno novi dvo-cilindarski motori koji su opremljeni sa Start & Stop sustavom u standardnoj opremi: 85 KS 0,9 TwinAir Turbo, koji je osvojio “International Engine of the Year 2011″ nagradu te potpuno novi 65 HP 0,9 atmosferski TwinAir, usvojen po prvi put. Obnovljeni su i 69 KS 1,2 Fire benzinski motor i 75 KS 1,3 Multijet II koji su opremljeni s Start & Stop sustavom u standardnoj opremi. Pri lansiranju, novi model će biti dostupan s pogonom na prednje kotače – Panda 4×4 će biti lansirana kasnije – i nudit će 3 razine opreme (Pop, Easy i Lounge), 10 boja karoserije, 9 različitih unutrašnjosti, dva poklopca naplataka, dva aluminijska naplatka 14” i dva aluminijska naplatka 15“. Novi sadržaji uključuju “Blue & Me TomTom LIVE” koji kombinira prednosti infotainment sustava te je integriran i povezan s prijenosnim navigacijskim sustavima. Novi inovativni LSCM (Low Speed Collision Mitigation) sustav kočenja će biti dostupn kao opcija.

Ovaj sustav prepoznaje prepreke ispred automobila te automatski koči ako je brzina kretanja manja od 30 km/h. Ukratko, sve je puno lakše s novom Pandom. Lakše se je kretati, parkirati, pronaći pravu količinu prostora i te podesiti vozilo kako to Vama odgovara, tako da se osjećate ugodno u svojoj novoj Pandi. Važna rješenja koja su prenesena u filozofiju života. Osim toga, prije nego što je postala automobil Panda je bila ideja koja je ostvarivala način doživljavanja automobila kao potpune slobode. To je zato što danas, kao i uvijek, tko bira Pandu je slobodan od konvencionalnog razmišljanja, mode i klasifikacije. U tom smislu, može se reći da od svoje prve generacije bila u mogućnosti začuditi s jednostavnim ali ne očitim rješenjima.

To je upravo njezin poziv za strukturne i konstruktivne jednostavnosti te joj to omogućava dalje razvijanje bez da izgubi svoj smisao revolucionarnog automobila. Dovoljno je reći da je to bio prvi automobil, svog segmenta, koji je nosio prestižnu titulu “Car of the Year”(2004). To je prvi kompaktni automobil koji je imao dizelski motor (1986) te je bio prvi automobil koji je imao u ponudi pogon na sva četiri kotača (1983) i niz ekološki prihvatljivih motora dizajniranih da ograniče potrošnju goriva (Panda Elettra je uvedena 1990, jedan od prvih električnih automobila). To je bio prvi gradski 4×4 automobil koji je stigao do baznog logora Mount Everesta koji se nalazi na visini od 5200 metara (2004).

Totalno talijanski

Ikona dizajna i talijanskog znanja, nova Panda je evolucija uspješnog modela te je namijenjena za potvrdu Fiat brenda kao nespornog lidera u kategoriji gradskih automobila. Iz tog razloga, Fiat Group Automobiles je postavio visok standard prilikom izrade nove Pande kako bi osigurao vrhunsku kvalitetu u cijelom procesu razvoja proizvoda. Takav proizvod je samo mogao biti proizveden u jednako naprednoj tvornici koja je redizajnirana prema istim kriterijima. To je razlog zašto je novi model izranen u Pomigliano d’Arco tvornici koja se nalazi pokraj Napulja. Industrijsko područje u potpunosti je obnovljeno, za proizvodnju nove Pande, s novim najnaprednijim sustavima koje Fiat trenutno ima, ti novi sustavi su takoner menu najnaprednijima u svijetu.

Giambattista Vico tvornica je dovedena do tehnološke i organizacijske izvrsnosti u rekordnom vremenu od 12 mjeseci i uz ukupna ulaganja od 800 milijuna eura u strojeve i ljudstvo, za koje je do danas uloženo 200 tisuća sati obuke. Rezultat je automobil koji predstavlja strast i dizajn te sposobnost izrade branda koji je ronen prije više od stoljeća. Baština Fiat je sve to i još mnogo, u kombinaciji s predanosti i profesionalnog ponosa tisuća ljudi – inženjera, radnika, rukovoditelja – koji su slijedili jedni druge tijekom godina u tvornicama i uredima. 31-godišnja priča o uspjehu Panda je prvi puta u povjesti sišla s automobilskih traka još davne 1980 kada ju je Fiat predstavio na Salonu automobila u Ženevi, istraživanja su započeta još 1976. Uz Panda rodila se ideja, koja je generirala drugi način doživljavanja automobila: jednostavna, demokracija, zabava a u isto vrijeme revolucionarna zahvaljujući svojim intuitivnim i briljantnim rješenjima. To je prva generacija jednog od najatraktivnijih i visoko cijenjenih europskih gradskih automobila. U trogodišnjem razdoblju je obogaćena verzijom s tekstilnim Ned krovom i verzijom 4×4 a u srpnju 1984 proizvedena je i 1 000 000 Panda i to nakon samo četiri godine.

Njezin uspjeh je ponovljen 1986 u drugoj seriji prve generacije. Motori su bili jedan od glavnih inovacija. Novi 34 KS i 45 KS FIRE 769cc i 999cc zamijenili su 652cc i 903cc. Takoner je uveden i Dizelski motor. No, ono što se nije mijenjalo je ljubav kupaca za ovim automobilom. Tijekom naredne dvije godine premašio je prag od 2 milijuna proizvedenih vozila, a 1990 paleta je obogaćena s futurističkom Pandom Elettra koja je bila prva verzija opremljena elektromotorom. Panda prve generacije izlazila je iz Fiatovih tvornica sve do 2003. Druga generacija je stigla u rujnu 2003. Fiat Panda je lansirana na tržište s dizajnom koji tumači novi stila kretanja. Odustala je od tro-vratne karoserije i narasla 13 centimetara u dužinu i desetak u širinu kako bi osigurala prostor za pet-vratnu izvedbu MPV konfiguracija. To je bio prvi automobil, u tom segmentu, koji jedan granen prestižnom “Car of the Year 2004” nagradom. Model je postao “platforma” na kojoj je Fiat stvorio cijelu obitelj automobila. 2007 proizveden je i milioniti primjerak druge generacije. Ukupno je proizvedeno oko 6
milijuna automobila prve i druge generacije. Sada je red na trećoj generaciji Fiat Pande da i dalje korača putem kojim je krenula još prije 31 godinu po svim cestama svijeta.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

(VIDEO) U stravičnoj nesreći troje mladih izgubilo živote

U stravičnoj saobraćajnoj nesreći koja se dogodila u četvrtak,...

(VIDEO) Polomio felge na putu, policija lopatom “zakrpila” rupe

U Jajcu je jedan muškarac doživio nesreću, kada je...

Tragedija sa Marijin dvora nije dovoljna opomena: Policija isključila 20 vozača tokom prethodne večeri

Policija Kantona Sarajevo isključila je proteklog dana iz saobraćaja...