Mazda3 je osvojila prvo mjesto u kompakt-klasi na posljednjem istraživanju o zadovoljstvu kupaca koje je sproveo američki istraživački institut J.D. Power. U najvećem istraživanju njemačkog automobilskog tržišta, Mazda3 osvojila je 85,6 procenata kada je riječ o opštem zadovoljstvu kupaca, pretekavši Mercedes A-klasu, koja je imala 84.4% poena, kao i Hyundai i30, koji je dobio 84 procenta.
Istraživanje je podrazumijevalo četiri kategorije pitanja: kvalitet / pouzdanost, izgled vozila i troškovi održavanja i upravljanja vozilom, a zajedno čine J. D. Power indeks zadovoljstva kupaca (CSI).
Sve kategorije donose isti broj poena. U bodovanjima koja se odnose na pojedinačne brendove, Mazda je osvojila prosječan skor od 83,1 posto, što je dovelo na četvrtu poziciju među 25 brendova.
Ove godine, istraživanje instituta J.D. Power bazirano je na ispitivanju 16.500 vlasnika automobila u Njemačkoj, koji su davali odgovore o svojim automobilima u prosjeku starim dvije godine. Detaljni rezultati o svim kategorijama, 25 brendova i 102 modela biće objavljeni u julskom izdanju njemačkog Auto Test magazina.