IZBOR ZA MISS U SVIJETU AUTOMOBILA: Pogađajte koji je najljepši

- Advertisement -

Jedinstveni poseban model iz 1957 godine impresionirao i žiri i posjetitelje +++ Javna nagrada Coppa d’Oro Villa d’Este za automobil Lurani Nibbio sastavljen 1935. koji ruši rekorde. +++ Puch 250 Indien-Reise osvojio titulu “Best of Show ” u kategoriji Concorso di Motociclette +++ Svjetski najskuplji i tradicionalni natječaj za ljepotu osvaja tisuće posjetitelja s blistavim rijetkim blagom i fascinantnim epizodama iz povijesti mobilnosti pod motom “Oko svijeta u 80 dana – Vožnja kroz vrijeme rekorda”.

Trostruki uspjeh postignut jedinstvenim vozilom. Alfa Romeo Giulietta SS Prototipo osvojio je titulu “Best of Show” u nedjelju navečer kada je natjecanje Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017 održano u gradu Cernobbio, sjevernoj Italiji u gdje je navedeni model slavio svoju krunsku završnicu.

Žiri je dodijelio najvažniju nagradu natjecanja – Trofeo BMW Grupe – jedinstvenom posebnom modelu iz 1957. godine. Osim što je priznat kao klasni pobjednik u kategoriji “Supergioiello – Male igračke za velike dječake”, kupe oblikovan aerodinamičnim stilom je također nagrađen od strane posjetitelja na javnom referendumu čime je osvojio nagradu Trofeo BMW Grupe Italija.

https://www.facebook.com/concorsodeleganzavilladeste/videos/1429692113757928/

Na sedmom natjecanju Concorso di Motociclette žiri je dodijelio titulu “Best of Show” touring endurance motociklu proizvedenom u Austriji. Model Puch 250 Indien-Reise proizveden je 1933. godine i navedeni stroj je impresionirao stručnjake svojim autentičnim stanjem i fascinantnom poviješću.

Natjecanje Concorso d’Eleganza Villa d’Este smatra se najkvalitetnijim i najtradicionalnijim natjecanjem ljepote na svijetu za povijesne automobile i motocikle.

Još jednom ove godine, automobilska konkurencija koju su organizirali BMW Grupa i hotel Grand Villa d’Este je ispunio očekivanja.

Izbor vozila, ambijent na obali jezera Como i obrazovana i oduševljena publika stvorili su apsolutno jedinstvenu atmosferu. Natjecanje Concorso d’Eleganza Villa d’Este je također jedinstven događaj ove vrste koji predstavlja suvremena koncepcijska vozila i prototipove uz rijetka povijesna blaga.

Ove godine, proizvođači automobila su se prvi put pridružili automobilskim dizajnerima koji su također imali priliku prezentirati svoje studije na dva kotača. Ova jedinstvena sinteza omogućuje natjecanju Concorso d’Eleganza Villa d’Este stvoriti uzbudljivi most iz prošlosti u budućnost mobilnosti.

Čarobna pozadina za putovanje kroz povijest mobilnosti.

Još jednom, veličanstveni ambijent hotela Grand Villa d’Este i susjedni park vile Erba stvorili su pozadinu za nastup rijetkih ljepota. Posjetitelji su bili zaintrigirani elegancijom izloženih vozila i posebno neuobičajenim i osvjetljavajućim epizodama iz povijesti automobila i motocikala. Tisuće posjetitelja krenulo je na uzvišeno i fascinantno putovanje kroz vrijeme kroz povijest mobilnosti, uz blagotvoran sjaj sunca i ljetnih temperatura.

Ovogodišnji moto natjecanja Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017 je “Oko svijeta u 80 dana – Vožnja kroz vrijeme rekorda”. Moto dolazi iz romana Julesa Vernea i podsjeća na razdoblje krajem 19. stoljeća.

To je vrijeme kada je brz tehnološki napredak trajno proširio mogućnosti mobilnosti i pokrivao velike udaljenosti. Opseg sudionika izvučen je iz različitih dijelova svijeta koji uključuje natjecateljska vozila iz 16 zemalja. Veliki broj klasičnih vozila je u njihovo vrijeme stvorio senzacije s uspjesima u motornim sportovima, brzinskim rekordima ili najmodernijim tehničkim inovacijama.

Članovi dva žirija bili su sastavljeni od poznatih stručnjaka o povijesti vozila i poznatih entuzijasta. Dodjeljuju se nagrade pojedinim pobjednicima klase i pobjednicima brojnih posebnih nagrada odabranih od 51 automobila i 40 motocikla koji se natječu na Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017.

PROČITAJTE JOŠ:  Radnik iz BiH teško povrijeđen nakon što je drvo palo na njega

“Ovdje ispred nas možemo vidjeti osam sjajnih pobjednika klase, od kojih bi svaki mogao zasluženo zaraditi ukupnu pobjedu”, izjavio je Ulrich Knieps, voditelj BMW grupe Classic i predsjednik natjecanja Concorso d’Eleganza Villa d’Este na velikom finalu za titulu i nagradu “Best of Show” za povijesne automobile.

“Odabir žirija za model Alfa Romeo Giulietta SS Prototipo dodijelio je nagradu posebno fascinantnom predstavniku automobilske povijesti koja je posve jedinstvena. Ova je odluka u potpunosti u znaku natjecanja Concorso d’Eleganza Villa d’Este.”

Titula”Best of Show” za 2017. godinu: sinteza činjenica i fikcije.

 

Nagrađeni model Alfa Romeo Giulietta SS Prototipo je 1957. godine dizajnirao Franco Scaglione (1916. – 1993.). Glavni stilist u doba velikog talijanskog majstora karoserija Bertonea razvio je kupe na temelju tri aerodinamična istraživanja koja su nastala suradnjom Bertonea i tvrtke Alfa Romeo od 1953. do 1955. godine pod njegovim vodstvom.

Do danas su poznati kao B.A.T. Mobiles – akronim označava Alfa Romeo Berlinetta Aerodinamica Tecnica.

Prototip je imao jednako elegantnu i uravnoteženu karoseriju. Četverocilindarski motor koji je proizvodio 100 KS ugrađen je ispod poklopca motora i taj je prototip prethodnik serijskog modela Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale predstavljenog 1959. godine. Stoga se može smatrati sintezom između činjenice i fikcije.

Dobitni jedinstveni poseban model je u vlasništvu Corradoa Lopresta. On je registrirao vozilo na natječaju za ljepotu na obali jezera Como u ime Giovanne Scaglione, kćer poznate dizajnerice, koja je i prihvatila prestižnu posebnu nagradu iz ruku predsjednika žirija Lorenza Ramaciottija.

“Oduševljeni smo što smo primili ovu nagradu i dvostruko oduševljeni jer je ovo prvi put da je automobil dobio nagradu od strane žirija”, izjavio je Lopresto. “Siguran sam da je žiri prvenstveno odao počast dizajnu jer je u to vrijeme bio vrlo futuristički. Franco Scaglione bio je genije i automobilski sektor duguje mu veliku zahvalnost.”

Ukupna pobjeda za model Alfa Romeo Giulietta SS Prototipo znači da je vozilo talijanske proizvodnje osvojilo najvažniju nagradu na događaju koji je sinonim za klasične automobile na obalama jezera Como po četvrti put u nizu. Uspješnost auto kuće Alfa završena je osvajanjem nagrade Trofeo BMW Grupe Italija. Ova je nagrada rezultat javnog referenduma. Većina posjetitelja u parku vile Erba također je glasovala za ovaj jedinstveni posebni modellijepe Italije.

Nagrada Coppa d’Oro Villa d’Este: Povijesno vozilo koje je rušilo rekorde postaje miljenik javnosti.

Najtradicionalnija prestižna nagrada – Coppa d’Oro Villa d’Este također je dodijeljena javnim referendumom. Ova posebna nagrada dodijeljena je u subotu modelu Lurani Nibbio, vozilu koje je rušilo rekorde i koje je sastavljeno 1935. godine. Posjetitelji parka vile d’Este bili su oduševljeni netaknutim stanjem kompaktnog, otvorenog jednosjeda i fascinantnom obiteljskom poviješću. On je tvorevina talijanskog novinara, izdavača, dizajna automobila i vozača utrka Giovannija Lurani Cernuschija, VIII. grofa od Calvenzana (1905 – 1995). Sam je osmislio i sastavio vozilo i nastavio rušiti brojne brzinske rekorde vozeći automobil.

Automobil je bio pogonjen dvocilindarskim motorom motocikla od 500 ccm tvrtke Moto Guzzi koji je razvijao 46 KS, a model Lurani Nibbio je srušio četiri svjetska brzinska rekorda sa svojim dizajnerom za upravljačem. Uslijedilo je rušenje još osam rekorda nakon optimizacije karoserije 1939. godine. Kasnije je u modelu Lurani Nibbio ugrađen motor od 250 kc, a automobil je srušio još šest brzinskih rekorda u razdoblju do 1947. Unuk konstruktora, Federico Göttsche Beberta prijavio je model Lurani Nibbio na nagradu Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017. Vozilo je u posjedu obitelji do današnjeg dana. Unuk je oživio djedov automobil i bio je vrlo ponosan prilikom prihvaćanja nagrade Coppa d’Oro Villa d’Este. “Nevjerojatan je osjećaj da sam u mogućnosti slaviti uspjehe svog djeda na takvoj pozornici nakon što je prošlo toliko godina”, izjavio je.

PROČITAJTE JOŠ:  U sudaru BMW-a i Piaggia poginuo motociklista

NatjecanjeConcorso di Motociclette: Autentično očuvani svjetski putnik osvojio je titulu “Best of Show”.

Od 2011. godine natjecanje Concorso d’Eleganza Villa d’Este također ima fiksno mjesto u kalendaru za ljubitelje povijesnih motocikala. Posjetitelji su još jednom mogli uživati u atmosferskoj uličnoj utrci natjecateljskih vozila kroz ulice grada Cernobbio na sedmom izdanju utrke Concorso di Motociclette. Žiri je dodijelio najprestižniju nagradu pravom svjetskom putniku kao njihovom favoritu iz odabranog polja natjecatelja. Model Puch 250 Indien-Reise proizveden 1933. godine osvojio je titulu “Best of Show”, a nagrada Trofeo BMW Grupe otišla je talijanskom vlasniku Peteru Reischu. On živi u Bolzanu i sin je novinara, pisca i znanstvenika Maxa Reischa koji je napravio jedno od svojih najpoznatijih dugih putovanja na motoru Puch. U godini kada je motor bio proizveden, Max Reisch – poznat kao “pionir dugih putovanja” – udružio je snage sa svojim istraživačkim kolegom i suputnikom Herbertom Tichyom iz Beča i zaputio se na epske ekspedicije. Dvojica vozača proputovala su više od 13.000 kilometara preko Balkana, kroz Tursku, Siriju, Irak, Perziju i Baluchistan do Mumbaija u dalekoj Indiji.

To legendarno dugo putovanje dalo je motociklu ime, a stroj je ponovno bio u središtu pozornosti u svom izletu na jezero Como. Model Puch 250 Indien-Reise i dalje fascinira do današnjeg dana, potpuno opremljen autentičnim vrećama, alatima i rezervnim dijelovima. Motocikl je izvorno proizveden u Grazu, Austriji, i čini se da je nastao iz putovanja kroz vrijeme, a istodobno je spreman za novu pustolovinu.

https://www.facebook.com/concorsodeleganzavilladeste/videos/1431471796913293/

BMW Grupa predstavlja spektakularne koncepte vozila.

Na lansiranju natjecanja Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017, BMW Grupa je predstavila dva spektakularna konceptna vozila na obalama jezera Como. Oni su prenijeli fascinantne perspektive budućnosti individualne mobilnosti. BMW Concept serije 8 preteča je luksuznom sportskom kupeu koji će već biti predstavljen na tržištu sljedeće godine. BMW Grupa koristi ovaj kupe kako bi prikazala sportski automobil koji kombinira beskompromisne dinamične performanse s modernim luksuzom. Studija nastavlja uspješnu tradiciju velikih kupea iz BMW-a i interpretira klasične atribute dizajna na novom jeziku forme. To je izraženo u jasnim i preciznim konturama linija i snažnom koreografijom površina.

BMW Motorrad Concept Link predstavljen je kao vizija za potpunu električnu urbanu mobilnost. Studija je sredstvo platforme za transport i komunikaciju koju pokreće električni motor i koja je stilistički inspirirana BMW Motorrad Vizijom SLJEDEĆIH 100. Dizajn BMW Motorrad Concept Link prekida granice utvrđenih konvencija. Od samog početka, koncept vozila temelji se na tehničkim atributima električnog motora i nudi idealne okvire za okretno upravljanje u gradskom prometu i suvremenu funkcionalnost. Nove mogućnosti digitalnog umrežavanja između vozila, vozača i okoline stvaraju se inovativnim konceptom kontrole.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

(VIDEO) U stravičnoj nesreći troje mladih izgubilo živote

U stravičnoj saobraćajnoj nesreći koja se dogodila u četvrtak,...

(VIDEO) Polomio felge na putu, policija lopatom “zakrpila” rupe

U Jajcu je jedan muškarac doživio nesreću, kada je...

Tragedija sa Marijin dvora nije dovoljna opomena: Policija isključila 20 vozača tokom prethodne večeri

Policija Kantona Sarajevo isključila je proteklog dana iz saobraćaja...