Društvene medije koristi 56,7 posto anketiranih preduzeća

Prvi rezultati godišnjeg istraživanja Agencije za statistiku BiH o korištenju informaciono-komunikacijskih tehnologija u preduzećima pokazuju da od ukupnog broja posmatranih preduzeća sa deset i više zaposlenih, 62,3 posto ima web stranicu, dok društvene medije koristi njih 56,7 posto.

Pristup internetu ima 99,4 posto anketiranih preduzeća, a 68,7 posto njih obezbjeđuje prenosive uređaje koji omogućuju mobilnu internet mrežu za poslovne potrebe.

PROČITAJTE JOŠ:  Zemljotres u BiH: Tresla se Zenica

Prema rezultatima istraživanja, cloud comuputing usluge kupuje 8,9 posto preduzeća.

Tokom 2020. godine 20,1 posto preduzeća ostvarilo je prodaju proizvoda i usluga putem web stranice, mobilnih aplikacija ili EDI tip prodaje.

Big data analizu iz bilo kojih izvora podataka tokom 2020. koristilo je 3,9 posto preduzeća, dok je međusobno povezane uređaje ili sisteme koji se mogu nadgledati ili daljinski kontrolisati putem interneta (Internet of Things) koristilo 17,2 posto preduzeća.

PROČITAJTE JOŠ:  Osmogodišnji Hamza sa porodicom vozi biciklistički maraton Bihać - Srebrenica

Istraživanje je rađeno na stratifikovanom uzorku od 2.745 preduzeća, a realizovani uzorak je 2.454 preduzeća.

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Tuga: Preminuo mladi sportista i humanitarac Mirel Tajić (20)

Dvadesetogodišnji sportista i inicijator brojnih humanitarnih akcija Mirel Tajić...

Odbijen zahtjev ratnog zločinca: Mićo Stanišić ostaje u zatvoru

Međunarodni mehanizam za krivične sudove (MMKS) odbio je zahtjev...

Sjajni Damir Džumhur izborio treće kolo turnira u Švedskoj

Najbolji bosanskohercegovački teniser teniser Damir Džumhur plasirao se danas...

Nazire li se kraj političkim prepucavanjima: Alen Pilav predložen za novog direktora KCUS-a

Upravni odbor KCUS-a zatražio je danas od ministra zdravstva...