Vodič kroz Helem nejse YouTube kanal

- Advertisement -
  • Kako je sve počelo

Helem nejse YouTube kanal je nastao u decembru 2014. godine za potrebe radijske emisije, koja  je u tom trenutku bila u svojim počecima. U tim počecima na kanal su se objavljivali isključivo najzanimljiviji isječci iz emisije, bilo da se radi o razgovoru Čika Gagare i Stihomira Klepića sa slušaocima i gostima, ili muzičkim dijelovima emisije; top listama, džinglovima i rubrikama. Pa su tako prvi „videi“ (sastoje se od audio sadržaja i likovnog momenta) koji su objavljeni na kanalu: top lista „Elvir Bolić – Ajde ajde Rahima“, razgovor sa slušaocima „Belaj u Tuzli RMX“, „Super BABA“, pjesma pobjednica „Kemica je legenda“ itd… Zanimljivo je da je kanal u vrlo kratkom periodu imao preko 5 hiljada pratioca.

Početkom 2016. godine Helem nejse objavljuje i prvi spot za pjesmu „Ajfer sanjo“, koja je također nastala za potrebe emisije. To je bila najava smjera u kojem Helem nejse planira ići, pa je tako u junu objavljen i Ajfer sanjo 2, a u istom mjesecu i prvi singl za nadolazeći album; pjesma sa Edom Maajkom „Nemam“. Zatim izlaze singl po singl, spot po spot, zatim cijeli album a isječci iz emisije se u međuvremenu prestaju objavljivati. Kanal iz potreba za radijsku emisiju potpuno prelazi u muzički youtube kanal. Cilj ovog teksta je da ponudim najgledaniji i najbolji sadržaj koji nudi ovaj kanal. Jedan od najvećih razloga je to što se na kanalu trenutno nalazi preko 170 videa. Najveći fanovi Helem nejse bi svakako mogli provesti nekoliko dana na tom kanalu, zabavljajući se i istražujući sve furke, fraze, fazone i praone. Helem nejse kanal kao fenomen bi se mogao posmatrati i sa sociološke strane, jer nudi presjek najznačajnijih dešavanja kod mladih ljudi u posljednje četiri godine; od porasta narkomanije, nestašice marihuane, problemima u školama i fakultetima, povećanja poreza, pasivnosti i odlasku mladih itd…

  • Youtube kanal kao platforma za promociju radijske emisije

Helem nejse rejdio šou je za vrlo kratko vrijeme postao najslušanija radijska emisija u Bosni i Hercegovini. Prepuni strimovi, nevjerovatan radijski šer, broj poziva i rast popularnosti emisije iziskivao je i redovnije objave na youtube kanalu. Pa je tako Helem nejse za nešto više od godinu i po dana objavio preko 100 „videa“, što je zaista impozantan broj. Pored isječaka iz emisije, okačili su i EP „Vasis bivas guli mrkve kod save gdje se raspipliću raskokodaljke crvena zgrada bijele boje“, na kojem su se našle hip hop pjesme i džinglovi koji su se izvodili i puštali u emisiji. Zanimljivo je i da neki od tih pjesmica iz emisije je i danas gledanije i popularnije od nekih spotova koje je Helem nejse objavio nakon toga. Najpopularnije su „Elvir Bolić – Živiš u Hadžićima mala“ sa preko 140 000 pregleda i „Braća Konzumenta – Ljepša po noći“ sa nešto više od 135 000 pregleda i nalaze se na 7. odnosno 8. mjestu najgledanijih videa na kanalu. Preko 100 hiljada pregleda ima i „Gojko Peksimović – Prskana mi trava“.

PROČITAJTE JOŠ:  (VIDEO) Kad će taj kružni?

https://www.youtube.com/watch?v=OMW82-cViEk

„Elvir Bolić – Živiš u Hadžićima mala“

https://www.youtube.com/watch?v=X-woXqo7MLk

„Braća Konzumenta – Ljepša po noći“

https://www.youtube.com/watch?v=xdt4dUBmvFw

„Gojko Peksimović – Prskana mi trava“

Helem nejse se u emisiji bavio raznim zanimljivim temama, pa su tako i pjesmice koje smo kačili bile raznolike; od narkomanije („Bodi Ponevenski – Ko se puca žutim sjeban je“), preko zaduživanja u bankama („Mido Krembil – Moj je kredit Švicarska“, „Paša Gramić – Kada rata zakasni“), do navijačkih tema („Stihomir Klepić – Navijačka“, „Svetlana Ražnatović Arkan – Tražio si sve“, „Mrtvi Bajaga – Plavi moj safiru“, „Na dandi orkestar – Neka bude pun“…), politike („Metar Straaaašno – Ustav jedne zemlje“, „Fahro graditelj“, „Dara Punapara – Ovi izbori“), odlasku mladih („Nagazim – „Idem“) itd… Zanimljivo je i da najmanje pregleda na cijelom kanalu ima džingl koji se zove „Helem nejse vizija“, sa samo 900 pregleda.

A nisu samo pjesmice iz emisija zanimljivi dio Helem nejse youtube kanala. U Helem nejse rejdio šou su gostovali razni umjetnici, muzičari, bendovi, pa smo tako neke od tih emisija zabilježili i kamerom, kao što su Billy andol, Stereo Banana, Dubioza Kolektiv itd… A tu su i neizostavni „Ajfer sanjo 1,2 i 3“ sa nekolicinom BH repera.

https://www.youtube.com/watch?v=S1cSNFMyuN0

Billy andol u Helem nejse rejdio šou

https://www.youtube.com/watch?v=52CTxmzsFiE

Stereo Banana u Helem nejse rejdio šou

Ajfer sanjo 1

Ajfer sanjo 2

Ajfer sanjo 3

  • YouTube kanal kao platforma za objavljivanje autorskog muzičkog stvaralaštva  i video spotova

Nakon prvog spota sa Edom Maajkom, za pjesmu „Nemam“, Helem nejse se bacio na ozbiljan posao. Nakon skoro godinu dana izlazi i novi spot „Vodič kroz Sarajevo“. To je bio prvi hyperlapse video za muzički spot na Balkanu. Nedugo nakon toga izlazi spot za pjesmu „Bosnia“ i kompletan album „Go u gostima.“ Poslije toga izlazi još jedan spot, i to za pjesmu „Ja ja ja.“

„Vodič kroz Sarajevo“ – prvi hyperlapse muzički spot na Balkanu

album „Go u gostima“

Zatim Helem nejse objavljuje singl po singl za novi album. Krajem 2017. godine objavljujemo spot za pjesmu „Kabadahija“, u suradnji sa Markom Louis-om, zatim u februaru 2018. godine objavljujemo spot za pjesmu „Bolje bi ti bilo“.  Onda dolaze „Debili“ i na koncu „Smetljište historije“. U međuvremenu objavljujemo i video sa Red bull Raplice, tzv. „Complimentary battle“, što nije bila praksa objavljivati live nastupe.

„Kabadahija“

„Helem nejse – Complimentary battle“

Najpopularniji video na kanalu je spot za pjesmu „Kabadahija“, koji ima skoro milion i po pregleda. Slijede ga „Ajfer sanjo 1“ sa 420 hiljada pregleda, zatim „Bosnia“ sa skoro 400 hiljada pregleda. Najslušanija pjesma bez spota je „Go u gostima“, koja ima skoro 130 000 pregleda, te lyrics video za pjesmu „Fudbalska“ sa nešto više od 110 hiljada pregleda. Trenutno kanal ima preko 7 miliona pregleda ukupno i skoro 19 000 pratilaca.

PROČITAJTE JOŠ:  Vrijeme u BiH: Evo kakve se temperature očekuju sutra

Zanimljiva je činjenica da je na kanalu objavljeno skoro 150 videa za nešto više od 2 i po godine, a da je u posljednjih godinu i po dana objavljeno tek nešto više od 20 videa. Naravno, kvaliteti i energija uložena u te videe je nemjerljiva. Tako smo se vremenom odlučili da umjesto u prosjeku petnestak kratkih, lakih i nekomplikovanih, da radimo jedan kako valja.

Vremenom se najveća energija usmjerila na live koncerte i nastupe, pa smo tako u posljednjih nešto više od pola godine odsvirali preko 30 koncerata i imali skoro još toliko live nastupa (u ulozi voditelja, zabavljača, MC-jeva). Shodno tome i opis kanala je prerastao iz youtube platforme za promociju radijske emisije do platforme za promociju i muzike, predstave, live nastupa itd… Stoga, zvanični opis kanala trenutno je „Smijeh, ples i hitovi koji su nastali u posljednjim godinama mukotrpnog bacanja rima na uistinu bombastične muzičke podloge je ono što vas čeka na svakom njihovom koncertu. Helem nejse je nastao u Sarajevu a epiteti kao sto su najpopularniji bend, najpopularnija radijska emisija i najpopularnija teatarska predstava doći će nešto kasnije. Interakcija sa publikom je ono što ih ne čini drugačijim od ostalih live bendova, ali jedno je sigurno – na tom polju su neprikosnoveni. Svoj intrigantni nastup nazivaju cašpija. Etimologija riječi:  Caš- što ne znači ništa i Špija – što nema apsolutno nikakve veze s logikom. Rasprodani tiraž njihovog albuma prvjenca „Go u gostima“ (Periscop Records), objavljenog u aprilu 2017.godine ovom bendu otvara regionalnu perspektivu, a video spotovi sa ovog albuma i ovog trenutka haraju internetom i od njih je nemoguće pobjeći. Radijska emisija se emituje na talasima radija Otvorena Mreža, predstavu igraju na standardnom repertoaru Kamernog teatra 55.“

  • Poruka

Rad se isplati u svakom smislu. Promocija svog rada također. Ulaganje u taj rad pogotovo. Makar to bilo redovno objavljivanje kratkih audio isječaka na youtube. Jer ko zna u šta se to može pretvoriti, na šta to sve može izaći i u kojem smjeru to može odvesti. Ali samo strpljivim i upornim svakodnevnim radom, možete se nadati uspjehu. A ako radite nešto predano svaki dan, šansa da uspijete je nevjerovatnih 100 posto.

„Stihomir Klepić – Kemica je legenda“

Za RedBull.ba pisao: Stihomir Klepić, filozof, pjesnik i velika sarajevska legenda. Stavovi Stihomira Klepića nisu nužno stavovi Helem nejse, a kamo li Red Bulla

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

(VIDEO) Jedna tiha i kišna sarajevska večer bez pješaka i vozača

Današnje nevrijeme, koje je naišlo poslije sparine i sunca,...

Vrijeme u BiH: Evo kakve se temperature očekuju sutra

U Bosni i Hercegovini sutra se očekuje sunčano vrijeme....

(VIDEO) Edi Hadžiahmetović za 21. rođendan objavio spot i pjesmu “Šalji piće”

Mladi pjevač Edi Hadžiahmetović objavio je spot za svoju...