Event & ZabavaMuzika

Pjesma Hladnog piva u kampanji #lijepariječ

0
Pjesma Hladnog piva u kampanji #lijepariječ, Life.ba

Sezona koncerata u punom je jeku, a svoje datume u kalendare koncertnih događanja upisuje i Hladno pivo. Seriju koncerata koji su započeli u 2015. nakon izdavanja albuma „Dani Zatvorenih vrata“, nastavljaju u ožujku pa tako 11.3. stižu u Osijek, 12.3. u Slavonski Brod a 26.3. u Zadar.

Drago  nam je što ćemo zasvirati opet po Slavoniji, a potom i u Zadru gdje nas vec dugo nije bilo. Prošle smo  godine svirali većinom velike festivale na kojima smo ograničeni s vremenom a sada ćemo konačno moći predstaviti novi album ali i sve drugo sto smo radili od Džinovskog naovamo. Kao što smo dosad radili, ugostit ćemo na svakom od koncerata „domaće snage“, predgrupu koja će imati priliku zasvirati prije nas i počastiti nas dobrom svirkom. Svi ste pozvani na ugodno žestoko, kulturno i milozvučno druženje, samo ponesite osmijeh i  cipele za ples – izjavio je Mile povodom koncerata..

Bend je poznat po tome što su koncerti koje sviraju redovito puni a svirke žestoke pa Slavonci i Zadrani mogu biti sigurni da ih očekuje oko dva sata znoja, rocka i zabave.

Koncert u Osijeku održat će se u Kinu Europa u petak, 11. ožujka, u Slavonskom Brodu u dvorani Brod u subotu, 12. ožujka 2016 a zadarski koncert dogodit će se u subotu, 26.3. u dvorani Jazine. Prije navedenih koncerata Hladno pivo 26.2. nastupit će u beogradskoj Hali sportova za koju organizatori najavljuju da će uskoro biti rasprodana.

LIFE:  Ključni momenat nakon meča koji nije prikazan na TV prijenosu: Selektor Italije tješi srbijanske košarkaše nakon poraza

Uz koncertne obaveze koje ih trenutačno okupiraju, Hladno pivo uključilo se i u jednu poticajnu kampanju. Veljača je mjesec kada se obilježava Dan sigurnijeg Interneta, pa je tako Centar za sigurniji Internet iz Osijeka organizirao kampanju kojom žele osvijesti ponašanje mladih na Internetu i potaknuti zaustavljanje govora mržnje kojem danas sve češće svjedočimo.

Aktualni singl Hladnog piva, pjesma „Lijepa riječ“ poslužila je kao glazbena kulisa i idejni cilj te kampanje pa je tako napravljen video uz hashtag#lijepariječ gdje se sve korisnike Interneta poziva da umjesto govora mržnje koriste lijepe riječi u komunikaciji na Internetu.


You may also like

Comments

Leave a reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.