HP je predstavio marketinšku saradnju sa Warner Brosom na globalnom nivou. Film koji u prvi plan stavlja „tech – couture“ i slavi HP-ovu proljetnu kolekciju proizvoda kroz suradnju sa New Line Cinema filmom Seks i grad 2, koji premijeru ima u utorak, 27.maja.
Saradnjom sa ovom serijom/filmom, HP je proširio svoj odnos i privrženost modnim trendseterima, inspirišući ljude širom svijeta svojim stilizovanim kompjuterima.
HP je bio prvi kada je u pitanju spajanje mode i tehnologije još otkad je predstavio svoj HP Mini Vivienne Tam notebook na pisti 2008. na Fashion Weeku u New Yorku u Bryant Parku. Upravo je ovaj čin, prvi u svijetu kada je u pitanju digitalna tehnologija koju pokreće moda, doveo do saradnje sa Seks i grad 2 filmom.
Ostvarenje snova
„HP ubrzano postaje prepoznat kao brend koji se poistovjećuje sa inovativnošću stila i dizajna“, rekao je Tracey Trachta, execution director, Global Marketing, Personal System Group, HP. „Kao fenomen koji postavlja trendove, Seks i grad 2 je prirodan nastavak saradnje koja slavi modu i naše stilizovane proljetne kolekcije za 2010. sa ljudima širom svijeta.“
Glavna glumica u filmu i jedna od producentica, Sarah Jessica Parker će biti prikazana kao neko ko „ostvaruje snove“ u novoj reklami „PC is personal again“ koja je dio HP-ove kampanje da se pokaže kako je tehnologija postala zaista nešto lično i važno.
U reklami se pojavljuje sama Sarah Jessica Parker kao sofisticirana, energična žena koja koristi HP kompjuter kako bi nosila sa svim ulogama koje igra u životu, od majke, preko dizajnerice pa sve do filmske producentice, uz beskrajnu dozu stila.
Globalna kampanja
Idući u susret dugo očekivanog filmskog debija, HP će biti domaćin seriji globalnih evenata kako bi se pokazala nova proljetna kolecija i proslavila „tech – couture“ sa Seks i grad entuzijastima.
Ovo uključuje kombinaciju reklame „Computer is Personal Again“, lokalne pretpremijere filma Seks i grad 2, In – store evente i bilboarde, ekskluzivne VIP zabave, interaktivna web iskustva, „Trunk Tour“ kako bi se posjetili modni sajmovi, show programi i događaji širom Amerike.
“Seks i grad 2” će također slaviti HP-ovu proljetnu kolekciju proizvoda koja ujedinjuje premijum tehnologiju sa stilom za žene, a modno osviješteni muškarci će također biti dio filma.