Ferrari je objavio da će privremeno zatvoriti svoj “aerodinamički tunel”,, poseban laboratorij koji koriste za testiranje komponenti koje se koriste kao dio aerodinamičko paketa Formula 1 bolida.
Tunel je prijeko neophodan za dizajniranje komponenti, a u posljednje vrijeme aerodinamika je jako važna. Inžinjeri u Ferrariju su početkom godine posumnjali u ispravnost podataka koje dobijaju nakon testiranja u tunelu, jer su se preinake koje su pravili na aerodinamici bolida za 2012 godinu pokazale prilično neuspješne u praksi.
U tunelu bi bilo sve u redu, ali kada bi bolid izvezli na stazu, nije davao perfomanse kakve bi trebalo na osnovu podataka testiranja u tunelu. Već polovicom sezone, Ferrari je odlučio da ne koristi svoj tunel, nego su počeli iznajmljivati tunel od Toyote.
Inžinjeri su sada još više zbunjeni, jer upoređujući podatke iz Toyotinog tunela i podatke koje imaju sa testiranja iz Maranella, ponekada su identični, ali ponekada se drastično razlikuju. Stoga je Luca di Montezemollo odlučio da se tunel potpuno zatvori i prestane koristiti sve dok se ne otklone problemi.
“Tunel je zatvoren do daljnjeg, odnosno dok ne bude poptuno ispravan. Potrebno je uraditi puno kalibracija i otkriti zašto u stvari imamo pogrešne podatke. Radovi će trajati jako dugo, i malo je vjerovatno da će tunel ponovno biti otvoren prije januara naredne godine.” kaže se u saopštenju Ferrarija.
Ferrari će zbog problema sa tunelom, svoj bolid za 2013. godinu morati testirati u Toyotinim postrojenjima. Sreća, pa se Toyota više ne takmiči u Formuli 1.