“Komšija za namirnice”, mobilni supermarket u poluotvorenom kamionu, u kojem kupci mogu nabaviti osnovne potrepštine uz sigurnije mjere fizičkog distanciranja nego u klasičnim supermarketima, kanadski je start-up kojeg je ovih dana pokrenuo Frank Sinopoli, 37-ogodišnji vlasnik i osnivač istoimene firme.
Kaže da nove krize stvaraju i nove prilike, a kada se navike potrošača promijene tada je pravo vrijeme za pokretanje biznisa.
“Svijet se definitivno mijenja, sve je haotično ali u toj novoj realnosti upravo se krije prilika”, mišljenja je Sinopoli.
Iako koncept supermarketa na točkovima nije u potpunosti novi, jer već neke kompanije u SAD-u, uvezujući lokalne farmere sa zajednicama praktikuju ovaj vid dostave namirnica, najveća konkurencija za sada ideji kanadskog biznismena jeste praksa online naručivanja namirnica.
Kamion dug 53 metra namjenski je napravljen za kupovinu u vrijeme virusa COVID-19 i bit će stalno sanitiziran. Kamion će imati ulaz sa stražnje strane a izlaz na drugoj strani. Maksimalo pet mušterija će moći u isto vrijeme kupovati.
Kupci će gurati “plutajuća kolica” koja će se izvlačiti iz zida, tako da se fizički neće moći približiti jedni drugima, jer će kolica uvijek biti između njih. Po završetku kupovine, kolica se vraćaju na sanitizaciju, a potom na početnu tačku.
Kamion će imati svoje uobičajene rute i stanice na koje staje, a putem aplikacije kupci će moći provjeriti vrijeme dolaska u njihov komšiluk.
Prvi mobilni supermarketi već su na točkovima u Kanadi i SAD-u, a njihov izumitelj se nada da će za dvije godine 1.000 “Komšija za namirnice” biti u opticaju.