Novi BMW M3 CS

- Advertisement -

 

BMW M GmbH predstavio je još jedno ekskluzivno, ograničeno specijalno izdanje modela u obliku novog BMW-a M3 CS (kombinirana potrošnja goriva: 8,3 l/100 km [34,0 mpg imp]*, kombinirana emisija CO2: 194 g/km*).

S naglaskom na sportskoj prisutnosti, novi M3 CS nastavlja desetljećima staru tradiciju uspješnih M specijalnih izdanja koja su započela 1988. godine s modelom E30 BMW M3 Evolution.

U isto vrijeme, limuzina s četiri vrata visokih performansi nudi savršenu mješavinu dinamike i svakodnevne praktičnosti.

Motor visokih performansi od 3,0 litara povećava maksimalnu snaga M3-a koristeći paket Competition za 10 KS, čime osigurava auto snagu od 460 KS. Najsuvremenija M TwinPower Turbo tehnologija pogoni M3 CS od 0 do 100 km/h za samo 3,9 sekundi.

Najveća brzina novog posebnog izdanja, koje standardno dolazi s paketom M Driver, elektronički je ograničena na 280 km/h. S dva turbopunjača s jednim otvorom, hladnjakom punjenim zrakom, ubrizgavanjem s visokom preciznošću, VALVETRONIC promjenjivim podešavanja ventila i potpuno promjenjivim dvostrukim VANOS vremenskim podešavanjem bregastog vratila, šestcilindarskim rednim motorom, model zauzima jasan i dosljedan cilj na višim razinama performansi, ali je i jednako predan razvoju značajnog zakretnog momenta s niskim brojem okretaja motora i postizanju visokih razina učinkovitosti (kombinirana potrošnja goriva: 8,3 l/100 km [34,0 mpg imp]*, kombinirana emisija CO2: 194 g/km*). Pritiskom na novi crveni gumb za pokretanje/zaustavljanje pokrećete motor, a prepoznatljiv zvuk koji proizvodi poseban sportski ispušni sustav novog BMW-a M3 CS – sa svojim kvartetom ispušnih cijevi – stvara gozbu za uši.

Novi BMW M3 CS standardno je opremljen s prijenosom od sedam brzina i M dvostrukom spojkom (M DCT) sa sustavom Drivelogic. Ovaj najsuvremeniji prijenos ima odvojeni hladnjak ulja i omogućuje automatiziranu promjenu stupnja prijenosa i ručne intervencije pomoću ručica za prijenos na upravljaču.

One mijenjaju brzine u djeliću sekunde bez prekida u snazi, ali koriste dugi sedmi stupanj prijenosa kako bi se održala niska razina broja okretaja i smanjila potrošnja goriva tijekom duljih putovanja na autocesti.

Ovjes novog BMW-a M3 CS u velikoj je mjeri isti kao u modelu M3 s Competition paketom. Veze i nosači kotača na prednjoj i stražnjoj osovini izrađeni su od kovanog aluminija i stoga su iznimno lagani. Oni drže neogibljenu masu vozila nisko i pogoduju voznoj dinamici. M3 CS ima, kao standard, ugrađeni prilagodljiv M ovjes, čija geometrija je podešena kako bi pružila optimizirane performanse na cesti i stazi.

Sustavi DSC (dinamička kontrola stabilnosti) koji uključuje M dinamički režim rada i aktivni M diferencijal osiguravaju najbolje moguće prijanjanje u svim uvjetima vožnje. Sustavi upravljanja za prilagodljivi M ovjes, DSC i aktivni M diferencijal su prilagođeni tako da odgovaraju dinamičkim zahtjevima BMW-a M3 CS, kao što su i postavke elektromehaničkog upravljanja. Vozač ima mogućnost prilagodbe postavki upravljanja i ovjesa prema svojim osobnim željama ili uvjetima ceste u tom trenutku.

Lakometalni kotači posebnog izdanja (prednji: 9 J x 19, stražnji: 10 J x 20) se posebno dobro drže na trkaćoj stazi, a opremljeni su, kao standard, Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama (prednje: 265/35 R 19, stražnje: 285/30 R20). Te semi-slick gume, koje su također legalne za korištenje na cesti, pružaju nenadmašno prijanjanje i vrhunsku lateralnu stabilnost pri visokim brzinama na stazi. Model M3 CS se može naručiti i sa Michelin Sport cestovnim gumama.

Pogledom u unutrašnjost BMW-a M3 CS, velikodušna upotreba dvotonske potpune kože u Silverstone/Black boji i Alcantara tkanini stvara privlačan i dobro osmišljeni ambijent prepun sportske primamljivosti i neporecive klase. Ni jedan vozač modela M3 CS ne bi trebao žrtvovati ljepše stvari u životu. Naposljetku, među standardnim značajkama modela su automatska kontrola klima uređaja, Harman Kardon sustav ozvučenja i navigacijski sustavProfessional.

*Vrijednosti potrošnje goriva i emisije CO2 su privremene, temeljene na EU testnom ciklusu i mogu varirati ovisno o formatu guma.

Vjerni formi, dizajneri BMW-a M GmbH pružili su novi izgled modelu M3 CS koji odražava sportsku namjeru automobila. Značajka potpisa njegovog istaknutog prednjeg kraja, zajedno s najsuvremenijim dvostrukim LED prednjim svjetlima su prednji donji dio branika s velikim ulazima za zrak s tri odjeljka.

Gurney linija spojlera na poklopcu prtljažnika je iznova dizajnirana posebno za novi model M3 CS i zajedno djeluje s prednjim razdjelnikom i stražnjim difuzorom kako bi se smanjio dinamički uzgon. Ove komponente izrađene su od laganog i iznimno krutog visoko tehnološkog materijala, a to je plastika ojačana ugljičnim vlaknima (CFRP), kao što su poklopac motora i krov novog BMW-a M3 CS.

Narudžbe za novi BMW M3 CS mogu se predati od siječnja 2018. godine. Model posebnog izdanja – koji će biti ograničen na otprilike 1200 primjeraka zbog proizvodnih čimbenika – će se proizvoditi od ožujka 2018. godine.

Autor: BMW

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

(VIDEO) U stravičnoj nesreći troje mladih izgubilo živote

U stravičnoj saobraćajnoj nesreći koja se dogodila u četvrtak,...

(VIDEO) Polomio felge na putu, policija lopatom “zakrpila” rupe

U Jajcu je jedan muškarac doživio nesreću, kada je...

Tragedija sa Marijin dvora nije dovoljna opomena: Policija isključila 20 vozača tokom prethodne večeri

Policija Kantona Sarajevo isključila je proteklog dana iz saobraćaja...